برای اولین بار در کشور؛

خواستیم توانستیم/ساخت دستگاه ۱۲ کاناله تنش زدایی جوش‌های مخازن بزرگ نفتی در اراک

دستگاه ۱۲ کاناله تنش زدایی جوش‌های مخازن بزرگ نفتی با حجم بالا برای نخستین بار در کشور، در اراک ساخته شد.

ساخت دستگاه ۱۲ کاناله تنش زدایی جوش‌های مخازن بزرگ نفتی در اراکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،برای نخستین بار در کشور، دستگاه ۱۲ کاناله تنش زدایی جوش‌های مخازن بزرگ نفتی با حجم بالا در شهرک صنعتی خیرآباد اراک ساخته شد.

نظام آبادی مدیرعامل کارگاه صنعتی  ساخت این دستگاه صنعتی در اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: این دستگاه تاکنون از خارج از کشور وارد می‌شد و ساخت این دستگاه از خروج چند صد هزار دلار ارز جلوگیری می‌کند.

نظام آبادی افزود: صفر تا صد طراحی و ساخت این دستگاه بدست متخصصان جوان این کارگاه ساخته شده و قیمت آن یک پنجم قیمت مشابه خارجی است.

وی اضافه کرد: دستگاه ۱۲کاناله تنش زدایی برای رفع شکستگی جوش‌های مخازن بزرگ نفتی است که این دستگاه می‌تواند پوسیدگی‌های جوش را برطرف و آن را با ورق یکنواخت کند.

مدیرعامل کارگاه صنعتی صبا تابلو اراک ادامه داد: به واسطه فعالیت این کارگاه صنعتی ۶۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.

و‌ی عمده‌ترین مشکل توسعه و رونق این کارگاه را کمبود اعتبار و نبود تسهیلات دانست و از مسئولان به خصوص مسئولان استان مرکزی خواست این کارگاه کوچک را حمایت کنند.

انتهای پیام / ج

ساخت دستگاه ۱۲ کاناله تنش زدایی جوش‌های مخازن بزرگ نفتی با حجم بالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.