تخفیف در قبوض عوارض نوسازی با تحویل پسماند خشک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: شهروندان با تحویل پسماند‌های خشک خود از ۲۵ تا ۴۵ درصد تخفیف در بهای پسماند قبوض عوارض نوسازی بهره‌مند می‌شوند.

تخفیف در قبوض عوارض نوسازی با تحویل پسماند خشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل کریمیان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: براساس مصوبه شورای شهر مشهد، شهروندانی که در امر تفکیک از مبدا با سازمان مدیریت پسماند همکاری مطلوبی داشته باشند از تخفیف در بهای پسماند قبوض عوارض نوسازی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در سال گذشته ۶۶۶۲ نفر از شهروندان مشهدی در قالب این مصوبه مشمول تخفیف در قبوض خود شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد تصریح کرد: از این تعداد ۴۷۶۱ نفر در درب منازل و ۱۹۰۱ نفر با ایستگاه‌های ویست بانک همکاری داشته‌اند که میزان تخفیف برای گروه اول بین ۲۵ الی ۳۵ درصد و برای گروه دوم بین ۳۵ الی ۴۵ درصد از بهای خدمات پسماند قبوض عوارض نوسازی است.

وی گفت: لذا پیشنهاد می‌شود شهروندان پسماند‌های خشک خود را به ایستگاه‌های مبادله تحویل دهند تا علاوه بر استفاده از کالا‌ها و اقلام موجود در ایستگاه از تخفیفات بیشتری در قبوض عوارض نوسازی بهره‌مند شوند.

کریمیان با اشاره به نحوه تحویل پسماند‌های خشک اظهار داشت: شهروندان از دو طریق ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک (ویست بانک) و جمع‌آوری از درب منازل می‌توانند نسبت به تحویل پسماند خشک اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهروندان باید در ایستگاه‌ها در هر دوره ۶ ماهه حداقل ۲۵ نوبت مراجعه و ۳۷ کیلو و در جمع‌آوری درب منازل ۶۰ کیلو پسماند تحویل دهند تا بتوانند از این تخفیفات بهره‌مند شوند.
 
کریمیان با اشاره به طرح سیمپ در منطقه ۹ گفت: در این طرح شهروندان با نصب نرم‌افزار سیمپ و درج کد نوسازی در سامانه، علاوه بر تحویل پسماند‌های خشک و بهره‌مندی از مزایای مختلف از تخفیف در بهای خدمات پسماند قبوض عوارض نوسازی هم استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از افزایش قیمت مبادله پسماند در ایستگاه‌ها در سال ۹۸ خبر داد و افزود: اقلام قابل بازیافت تا ۴ برابر افزایش قیمت خرید در ایستگاه‌ها داشته‌اند که شهروندان می‌توانند با ارسال حرف"G" به شماره ۳۰۰۰۸۲۲۸ لیست قیمت جدید اقلام قابل بازیافت را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند برای دریافت آدرس ایستگاه‌ها عدد منطقه شهرداری مورد نظر خود را به شماره مذکور پیامک کنند تا لیست آدرس ایستگاه‌های منطقه را دریافت کنند.
 
انتهای پیام// ه.ز

امکان تحویل پسماندهای خشک از طریق ویست بانک

 
برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.