ماجرای تصادف پورشه این بار در مازندران/ رسیدگی پرونده در مراجع قضایی

پورشه‌سواری که با سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در محور بابل به بابلسر درحال تردد بود توجه ماموران پلیس را به خود جلب کرد که با توجه به هشداری که به راننده متخلف داده شد توقف نکرد.

ماجرای تصادف پورشه این بار در مازندران/ رسیدگی پرونده در مراجع قضاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  بعد از تصادف پورشه‌سواران در اصفهان که با سروصدای بسیاری همراه بوده این موضوع به استان مازندران رسید.

روز گذشته پورشه‌سواری که با سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در محور بابل به بابلسر درحال تردد بود توجه ماموران پلیس را به خود جلب کرد که باتوجه به هشداری که به راننده متخلف داده شد توقف نکرد.

مأموران پلیس از همکاران خود در محور بابلسر به فریدونکنار خواستند که جلوی تخلفات این راننده را بگیرند که متاسفانه باز هم مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

یکی از شهروندان که از نزدیک شاهد عینی ماجرا بود گفت: حوالی ساعت ۱۷ بعداز ظهر روز چهارشنبه یکم خرداد ماه امسال بود که ماشین پورشه دارای سرعت غیرمجاز در جاده بابلسر به فریدونکنار بوده است که پس از تذکر پلیس راهور ماشین پورشه مورد نظر حاضر به توقف نشده و پس از تذکرات مجدد کنترل ماشین از دست داده و به ماشین پلیس راهور برخورد کرده و باعث خسارت ماشین سمند پلیس راهور شده است.

وی ادامه داد: پس از برخورد ماشین پورشه با ماشین پلیس صاحب ماشین فردی به نام (ص - ع) بیرون آمده و شروع به فحاشی به پلیس کرد و پس از درگیری شخص مورد نظر با ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس خودروی این فرد وی به پارکینگ شهر سرخرود انتقال داده شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با تایید این خبر اظهار کرد: خودروی مورد نظر توقیف شده است.

علیرضا قدمی   دلیل توقیف این خودرو را سرعت بالا و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز ازجمله حرکات مارپیچ  عنوان کرده است.

وی اضافه کرد: پرونده تخلف این فرد صورت جلسه و به مراجع قضایی منعکس شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه نوع خودرو مهم نیست، خاطرنشان کرد: پلیس به شدت با تخلفات رانندگی برخورد می‌کند؛ چرا که مهم‌ترین اصل برای رانندگان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای همه افراد جامعه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

پورشه باز هم  دردسرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.