بیش از ۳۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه آزادسیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰۰ عضو هیات علمی در ۶ واحد و ۲ مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مسئولیت آموزشی و پژوهشی حدود ۳۰ هزار دانشجو را برعهده دارند.

بیش از ۳۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه آزادسیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:۳۰۰ عضو هیات علمی در ۶ واحد و ۲ مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مسئولیت آموزشی و پژوهشی حدود ۳۰ هزار دانشجو را برعهده دارند.

وی افزود: ۶ مرکز تحقیقاتی، ۴ مرکز رشد و فن آوری در واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فعال هستند.

وی مجموع فضا‌های آزمایشگاهی، کارگاهی واحد‌ها و مراکز این دانشگاه را ۲۰ هزار و ۳۶۵ مترمربع ذکر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دانشگاه در سال ۹۷ بیش از ۱۰ همایش بین المللی، ملی و منطقه‎ای و بیش از ۸ کرسی ترویجی در این استان برگزار و در راستای توسعه و تعالی استان ۱۲ مرکز آموزش عالی مهارتی و ساختمان آموزشی راه‎اندازی کرده است.

وی از برگزاری ششمین همایش بین‎المللی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت با همکاری کشور‌های افغانستان، پاکستان و عمان به میزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: امسال همایش رونق تولید و گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

میر دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور دانست.

 دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ با کمک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانشجو در کشور دارد.

انتهای پیام/ع

۶ مرکز تحقیقاتی، درمراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فعال هستند

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار