مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بیش از ۲۴ هزار یتیم نیازمند سرپرستی در این استان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) سیستان و بلوچستان قرار دارند.

بیش از ۲۴ هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سال گذشته چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیران سیستان و بلوچستان و خارج از استان برای اطعام ایتام اختصاص یافت که برپایی سفره‌های افطاری، توزیع غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام (ره) سیستان و بلوچستان در طول ماه رمضان برنامه‌های مختلفی دارد افزود: یافتن حامی برای ایتام از جمله برنامه‌های مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان است که با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: خیران می‌توانند با حمایت از یک یا چند کودک یتیم میزان مبلغ تعهدی خود را به صورت ماهانه به حساب این ایتام واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیران تا پایان ماه رمضان برای کمک به نیازمندان و اهدای هدایای خود می‌توانند به دفاتر کمیته امداد امام (ره) مراجعه و یا از کد دستوری #۰۵۴*۸۸۷۷* یا تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، نصب اپلیکیشن سکه و سنا با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد، شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۴۰۰۶ وجوه امانی و شرعی کمیته امداد استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کمک‌های حتی جزئی مردم نیکوکار به دریای خروشان مهر و محبت برای نیازمندان تبدیل خواهد شد.

هم اینک ۱۵۷ هزار و ۸۲۲ خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند که بیش از ۵۰ درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.

انتهای پیام/ع

برپایی سفره‌های افطاری، توزیع غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار