کد خبر: ۶۹۴۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

آنچه پشت‌پرده اظهارات دختر پورشه‌سوار نهفته، عللی بوده که موجب راحتی وی در گفتن چنان حرف‌های بی‌شرمانه‌ای است.

حرف‌های بیشرمانه دختر پورشه سوار از کجا نشات می گیرد؟/ جان یک جوان فدای لذت جویی اشرافیت خیابانیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای کورس مرگ دختر و پسر پورشه سورای که در خیابان‌های اصفهان باعث مرگ یک جوان ۲۱ ساله شده‌اند، از جمله مسائل اجتماعی است که افکارعمومی را این روز‌ها بسیار درگیر خود کرده و احساسات عموم نسبت به این موضوع به شدت جریحه دار شده است.

ماجرا از این قرار است که بامداد روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در اصفهان منجر به مرگ راننده پراید شد. بررسی‌های بیشتر پلیس نشان داد که خودروی پورشه که ظاهراً در حال کورس بوده از مسیر منحرف شده و در تصادف با سواری پراید حادثه‌ای خونین را رقم می‌زند. راننده این خودروی لاکچری پسری جوان بود که بعد از حادثه از محل متواری می‌شود.

پلیس از بازداشت وی خبر داده و اخبار غیررسمی از نداشتن گواهینامه او حکایت دارد. اما موضوع قابل‌تامل در این حادثه برخورد بسیار عجیب و وقیحانه دختری جوان است که ظاهراً نسبتی با راننده پورشه داشته و عربده‌کشان از قصد پلیس برای انتقال خودرو میلیاردی‌اش به پارکینگ شکایت می‌کند و وقتی به او می‌گویند راننده پراید در این حادثه کشته شده و در واقع آدم کشته‌اند می‌گوید: «کشتیم که کشتیم! دیه‌اش را می‌دهیم!»

حرف‌های بیشرمانه دختر پورشه سوار

حرف‌های بی شرمانه دختر پورشه سوار سبب شد تا افکارعمومی به شدت خشمگین شود. اینکه یک دختر به واسطه پول پدرش مطرح می‌کند که قتل مهم نیست و با پول می‌شود همه چیز را خرید خصوصا در این شرایط خاص اقتصادی برای خیلی‌ها بسیار سنگین است. نگاه اشرافی بی‌رحمانه‌ای که در حرف‌های این دختر آشکار است نگاه بسیار خطرناکی است که بایستی جلو بروز بیشتر آن گرفته شود.

حرف‌های بیشرمانه دختر پورشه سوار از کجا نشات می گیرد؟/ جان یک جوان فدای لذت جویی اشرافیت خیابانی

اما چند جرم بزرگ در این حیطه اتفاق افتاده است. اول اینکه مکان عمومی به عنوان محل کورس و مسابقه جوانان متمول تبدیل شده است. به هر جهت خیابان‌ها جزو اموال و تسهیلات عمومی هستند که همه می‌توانند به عنوان شهروند از آن استفاده کنند. اینطور دوردور زدن‌ها و کورس گذاشتن‌ها آنهم در محل رفت و آمد مردم امنیت شهروندان را به شدت به خطر می‌اندازد. سلب آرامش و امنیت مردم اولین جرم متهمان حادثه است.

نکته دوم درباره این پسر عدم داشتن گواهینامه است. از یکسو شاهد مسابقه سرعت در خیابان‌ها هستیم و از سوی دیگر شاهد آن هستیم که افراد متمول حتی به قانون که جزو اولیات زندگی شهرنشینی و اجتماعی است توجهی نمی‌کنند. به این سبب بایستی بیشتر از همه در این خصوص تاکید و دقت جدی صورت گیرد.

حرف‌های بیشرمانه دختر پورشه سوار از کجا نشات می گیرد؟/ جان یک جوان فدای لذت جویی اشرافیت خیابانی

نکته سوم این است که جان یک انسان فدای لذت جویی برخی از جوانان آنهم در سطح شهر شده است. ماجرا تا جایی پیش می‌رود که متاسفانه دختر پورشه سوار بیان می‌کند که جان فردی که به علت لذت جویی این افراد گرفته شده اهمیتی ندارد و با پول می‌شود این مسائل را خرید. با این اوصاف این موضوع نشان می‌دهد که قانون بایستی بیشتر در این خصوص سختگیری کند چراکه برخی فکر می‌کنند با خرج پول می‌توان حتی از قانون فراتر رفت. از این رو بایستی با سختگیری بیشتری از این نوع موارد تلخ پیشگیری کرد. قانون در این خصوص بایستی اقتدار و قدرت پیشگیرانه خود را حفظ کند.

حرف‌های بیشرمانه دختر پورشه سوار از کجا نشات می گیرد؟/ جان یک جوان فدای لذت جویی اشرافیت خیابانی

آنچه مشخص است این ماجرا زخمی تلخ بر احساسات افکارعمومی گذاشته است. فوت یک جوان به سبب لذت جویی جوانان متمول هم سن و سال خودش یک طرف ماجراست و از سوی دیگر حرف‌های بیشرمانه دختر جوان نیز نمکی روی این زخم دردآور ریخته است.

تذکری که رهبر انقلاب درباره امنیت روانی به پلیس دادند

رهبر معظم انقلاب چند سال پیش نسبت به این موضوعات تذکر جدی داده بودند، اما متاسفانه با اهمال کاری دیده می‌شود که چنین حوادث تلخی باز بروز می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی جولان دادن برخی جوان‌های سرمستِ غرورِ ثروت با خودرو‌های گران قیمت در خیابان‌ها را یکی دیگر از مظاهر ایجاد ناامنی روانی در جامعه برشمردند و تأکید کردند: «نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آن‌ها مقابله کند.»

حرف‌های بیشرمانه دختر پورشه سوار از کجا نشات می گیرد؟/ جان یک جوان فدای لذت جویی اشرافیت خیابانی

متاسفانه این موضوع در سطح شهر‌های مختلف بعضا گزارش شده است. این درخواست عمومی وجود دارد که نیروی انتظامی با جوانان مست ثروت در خیابان‌ها برخورد کند و اینک این موضوع کم کم در حال تبدیل شدن از یک مشکل به یک معضل اجتماعی است که امنیت جامعه را تهدید کرده و بایستی هر چه زودتر با آن تا ریشه کن کردن برخورد شود.

منبع:راه دانا

انتهای پیام/

حرف‌های بیشرمانه دختر پورشه سوار از کجا نشات می گیرد؟/ جان یک جوان فدای لذت جویی اشرافیت خیابانی

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۱۳۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
باید قصاص بشه و اعدام
تا به امثال این خانم ها فهموند که پول واسه شما همه چیز هست اما اون جون هم واسه خونواده اش عزیز بود.فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اگر براي اعدامش ديه خواستن، ديه شو ميديييييم. اعدام. فقط اعدام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اصلن چرا این ماشینارو پلاک میکنن که بشه باهاش تردد کنن
کسی که پول پورشه خریدن رو داره بره خارج کشور دور دورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
كجاي قتل غير عمد بوده .يك نفر را با ماشين له بكنيد بعد بگيد غير عمد بوده.
ملکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
نمیدونم چه بگم از برخورد نکردن با این افراد .ما بچه های انقلابی داریم دق میکنیم از بی توجه ای مسئولین نسبت به این ناهنجاریها در کشور که از طرف بچه پولدارها رخ میدهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
منم باهات موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
قانون واجرای آن برای ثروتمندان نیست برای فقراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ارزش انسانها به میزان انسانیت وبنده ی حقیقی خدابودن است مگرخانه واتومبیل وظاهرانسانها ملاک باارزش بودن است. این دختر که برای جان انساها ارزشی قایل نیست دیگرانسان نیست. جواب دل داغدیده ی یک مادر را با دیه ی جوان رعنایش می توان جبران کرد .پدرومادرتایک فرزندرابخواهندبزرگ کنندازاب وگل دراورندمگرکم رنج ومصیبت می کشندجواب زحماتشان این است که کشتم که کشتم دیه اش را می دهم.به کجامی رویم
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اگر خانواده این دختر شناسایی شوند خواهید دید که طبق وصیت حضرت امام خمینی جزئ همان نااهلان و نامحرمان هستند . چرا باید در مملکت ثروتمندی مثل ایران بعضی ها بیت المال رل بالا بکشند و تعداد بسیار زیادی برای نان به خور و نمیری ظرف های را زیر و روکنند. پس این همه جوان برای چه هدفی جان باختند.؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
فكر كنيد جرا ؟ ًًجواب دختر هست كشتم كه كشتم. جاي او فكر كنيد، جرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
موضوع (جان )باختن يك انسان است كه تا ابد برنميگردد. حالا قوه قضائيه هر مجازاتى براى عامل ان تعيين كند.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خودروهای داخلی بی کیفیت را خود دولت ، تولید میکند بعد میگید چرا دولت کاری نمیکند ّّ. ؟ از کی به کی شکایت کنیم
علی
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
سلام
بنظر من قتل عمد است و باید قصاص شود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خدا شاهده باید دختری که این حرفها رو زده سوار پراید کنی وبا تریلی لهش کرد
تشکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
یارب نطلب که گدامعتبرشوداگرمعتبرشودازخداوخلقش بی خبرشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اون دختر همراه رو هم باید محاکمه کرد
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اینور اب اگر حین رانندگی عیر عمدی شخصی را بکشی .اجازه رانندگی برای 5 سال را ازت سلب میکنند .بیمه ماشین بالا میره .از هم وطن ها در اطراف دینا خواهشی دارم .قانون رانندگی کشوری که توش هستید را بنویسید .تا متوجه شویم قانون اونجا چه برخوردی با این نوع رانندگان دارند .لطف کنید .اطلاع رسانی کنید
بی نام..
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
!!!!!!!؟ پلیس اگر بااینها وامثالهم بر خوردکنه باید به صد جا جواب بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
الان کدوم مسئول پاسخ گو اون از سگ گردانی این هم کشتن جوون مردم =داشتن پول وقانون انسانیت هیچ
Amirhosein
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
حرف های دختر پورشه سوار نباید به کسی بر بخورد، بجای اینکه دنبال این باشید که این چه حرفیه که زده دنبال آن باشیم که اینها این پولها را از کجا بدست آورده اند، و چه کسانی باعث این همه اختلاف طبقاتی شدند،،،
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مشکل اینکه هر چیز باید در جای خودش باشه
تو جامعه ما به نظرم من به جنس مونث بیشتر میدان داده شده
زن انسان ساز شده زن کار کن جامعه

متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از دستگاه محترم قضا خواهش میکنم برای التیام دل رنجدیده مردم، این دختر و پسرِ پورشه سوار را دستگیر و با اطلاع قبلی به هموطنان آنها را در وسط میدان ولیعصر یا انقلاب قرارشان دهید و همانند حجرالاسود، مردم بهشون سنگ پرتاب کنند در اینصورت این پسر و دختره اگه سالم از زیر دستان مردم بیرون آمدند خودبخود افکارشان تطهیر خواهد یافت و منبعد امثال مرفه های بی درد و بی وجدان، کاملاً متنبه و درس عبرتی هم به همکیشانِ ثروتمندشان خواهد شد، راهکار فقط همین میتونه باشه مگرنه داستان و سریال مرفّهین، آقازاده ها و سلبریتی های اجنبی گونه، بشدّت ادامه خواهد یافت
رحمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من اگر از بستگان اون مرحوم بودم بطور نامحسوس اون دختر رو تعقيب میکردم و در اولین فرصت با چاقو یا اسلحه به قتل میرساندم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اینها به حال خود رها شدند از هر دستی بدی از همون دست میگیری.کشتیم که کشتیم به همین راحتی
آبیز
|
Netherlands
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
جناب ریسی عزیز . این مردم و این خانواده برخورد قوه قضائیه را در زمان تصدی ریاست شما و برخورد شدیددددد با این پورشه سوار را به خاطر خواهند سپرد . لطفا زودتر بررسی و اشد مجازات را برای صاحب پورشه . راننده پورشه و دختر پورشه سوار را در اولویت کار آن قوه قرار دهید . بی شک دل این خانواده با برخورد قاطع آرام خواهد شد تشکر آبیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
یه ملت پشت خانواده مرحوم فرهاد طاهریان هستیم
روحت شاد
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگر به قانون احترام میگذاشتند مالیات و خمس و ذکات میدانند که این همه ثروت باد اورده را جمع نمیکردند .واقعا دختر نادانی است .مگر میشه قتل را با پول خرید .سرشون به سنگ خواهد خورد .اون موقع دیگه دیر است .
همه در مقابل قانون یکسان انند .و باید به قانون احترام گذاشت .ایکاش دولت محله ای را برای دور دور کردن شان در نظر گیرد
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سرکار خانم باعث مرگ عمدی یا عیر عمدی یک جوان شدی .خانواده ای را داعدار کردی .فقط اگر انصاف داشته باشی .خودتت را جای این خانواده قرار بده .واکنش ات چی خواهد بود .با چه وجدانی شب ها میخوابی .خوب میدانم عذاب وجدان داری .اگر خوب تربیت شده بودی .به قانون احترام میگذاشتی .و خودنمایی و پز دادن بیماری روانی است .اگر خدا اراده کند .عرص چند ثانیه همه چیز را نابود میکند .هر چیز که در اسمان و زمین است .مال اوست .نه مال من و تو .که باهاش پز بدهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خدا لعنت کنه باعث وبانیش رو که ثروت مملکت بین مردم درست تقسیم نمیشه ونتیجش میشه این.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من هم دیشب تصادف پورشه با پرشیا رو دیدم که پورشه چنان به پرشیا برخورد کرده بود که صندوق پرشیا کاملا له شده بود و همه مردم راننده پورشه را مسخره می کردند . این حادثه در اتوبان یادگار امام تهران رخ داده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ای کاش خانواده مرحوم رضایت ندن..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اقای قانون دختره هم جرمش کمتر پسره راننده نیس دختره مقصر هست که پسره را جریه کرده گاز بده هردومقصرند
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نباید به هیچ چیز پز دهی .چونکه به زیبایت بیندازی .یک تب نابود ش میکند .به مال ات بیندازی یک شب است ..خدا میتواند عرص چند ثانیه همه چیز را نابود کند .این ثروت و زیبایی در دستان امانت خداست .همه چیز متعلق به ایشان است .مالیات .خمس .ذکات بدهید تا دیر نشده .
رضا۱۳۶۶
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای رئیسی انقلابی ما طرفدار شماییم لطفا قانون مداری رو قدرتمند پیش ببرید تا انسانهای نسناس این طوری جولون ندن تو کشور
با تشکر از مردم فهیم ایران
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مردم منتظرندببینندبرخوردقوه قضائیه بااین دختروپسرچیه داغ جوون براپدرومادرخیلی سخته ولی باورکنیدحرفهای این دخترهزاربارداغ این جوون روبراپدرومادرش بیشترکرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
هیچ کسی هم درنهایت نمیتونه عدالت رو درقبال این موارد اجرا کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگه اون جوون برادر من بود اون دختر واون پسر و میکشتم .چون تو ی کشور ما فعلا پولدارا خیلی فراتر از قانون عمل میکنند
مسیح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
س هیهات من الذله دلم ازاین همه بی شرمی بدرد آمده آخه مگه میشه درمملکت اسلامی اینجوری راحت آدم کشت وبه پولش بنازد ازمسولین عاجزانه درخواست دارم باافراد خاطی بااشد مجازات برخورد گردد حالا میخواهد دختروپسرهرکسی باشد ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بچه بودم فیلم های هندی را دیدی، یه نفر یه خیابونو می بست و یا هر کاری دلش می خواست می کرد!
تو ذهن خودم میگفتم دروغه مگه قانون میزاره!
الان در واقعیت می بینم که بله میشه.

وخدایی اگر من باشم و انگشت بچه ام توسط یکی از این ها خراش برداره دنیا را رو سرشون خراب می کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این دختر فاتل رو تبعیدش کنند مناطق کویری ایران تا شن ها بیابان رو جارو کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از بس قانونمون درسته ...دزدی اختلاس ادم کشتن برا پولدارا راحته...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود. گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود. . این مغرورهای ثروت گداین دیروزند و بی سواد و بی فرهنگ هستند. از اموال نا مشروع چیزی ندارند و وطن فروش هم هستند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
درکشورهایی مثل نروژ جریمه هر فرد براساس اعتبار هرفرد است به صورتی که مثل این خانم یا آقا باید حداقل یک میلیارد جریمه فقط سرعت غیر مجاز را بدهند بقیه جای خودش
===
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ادرس راننده پورشه را بگذارید تا مردم تکلیفش را معلوم کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باید قانون برا سن 15 تا 20 سال در صورت رضایت اولیاء حداقل5 سال و 20 تا 30 حداقل 4 سال و 30 تا 40 حداقل 3 سال و سن بیشتر از اون 2 سال زندان تعیین کنه و عفو تعلق نگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اینها با پولهایی که ازجیب همین مردم چپاول کرده اند ، پورشه سوار و کاخ نشین شده اند . متاسفانه با خلا های قانونی عده ای از خدا بیخبر تا جایی که توانسته اند ثروت اندوزی کرده اند و برهمین مردم که منشا ثروت انان هستند ، یورش میبرند . باید در قوانین بازنگری وسیعی رخ دهد تا عده ای نتوانند خیلی راحت دزدی کنند . در جوامع غربی از این چپاولها به ندرت میبینیم
سعید
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
متاسفانه فاجعه در اینه که این قضیه تنها به پولدارها محدود نمیشه و بی مبالاتی و بی دقتی در رانندگی همه گیر شده و به ویژه رانندگان نسبت به عابرین پیاده و دوچرخه سوارها کمترین توجهی نمی کنند چون در تصادف با موارد مذکور نه تنها خودشون صدمه نمی بینند که معمولا ماشینشونم کمترین خسارت را میبینه در حالیکه ممکنه عابر در دم کشته بشه . دلیلش هم داشتن بیمه شخص ثالث است که چنین توهمی را در ذهن رانندگان بوجود آورده که چون دیه را خودشون نمی پردازند پس جان و سلامتی دیگران ارزشی ندارد . متاسفانه در قوانین ما تنبیه و جزای خاصی برای این بی مبالاتی ها در نظر گرفته نشده ( به نسبت صدمات جانی ، توقیف خودرو و زندان برای راننده). قانون یادش رفته که دیه تنها برای جبران مالی بخشی از صدمات وارده است و فرد بی دقت و بی مبالات که کم توجهی اش در رانندگی موجب صدمه به دیگران شده جرمی مرتکب شده است که باید مجازات در خوری براش در نظر گرفت . که اگر این مجازات بود افراد با دقت بیشتری رانندگی میکردن و دیگر این جمله را که« جای نگرانی نیست ، ماشینم بیمه دارد » را به زبان نمی آوردند .
ناشناس
|
India
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بله
اینها همان هایی هستند که باعث وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی شدند
اینها همان هایی هستند که دلار و سکه و کالا احتکار میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
فعلا تو کشور پول خرف اول را میزند و قانون قدرت برخورد با این افراد را ندارد اگر داشت این اتفاقهای ناگوار پیش نمیامد، معلوم نیست این پولها و ثروت از کجا میاد ،نظارت نباشه همین میشه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وقتی مسئولین دولتی زندگی اشرافی دارن و دیگه از بقیه چه انتظاری هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
انسانم ارزوست!!!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
با چه درآمدی میتوان اینقدر ثروت داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
با سرقت از جیب همین مردمی که خونبهایشان براحتی قابل پراخت میباشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خدا لعنت کنه هر کسی رو که چنین تفکراتی داره
انشا الله خداوند خودش سزای عملش رو بده تا بفهمه که همه چیز رو نمی شه با پول خرید
جمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تسلیت میگم به خانواده ی طاهریان
خدا بهشون صبر بده
خدا نگذره از این نو کیسه ها رو که اینقدر راحت دارن تو خیابونها ویراژ میدن و کسی نمیتونه جمعشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
حداقل طرف باید 5 سال زندان بدون هیچ ملاحظه و عفو باید باشد. اونم در حق جرم عمومی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این ها باید در رسانه ها معرفی بشن وعدلیه!!!! فکری برای اموال این افراد که به عنوان خون بها مردم مستضعف هست توقیف بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قبل از اعدام باید مشخص بشه این پورشه سوارها از کجا این ثروتهای هنگفت رو بدست آورده اند فقط به مجازات بسنده نکنیم منشأ ماجرا باید کشف شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
می گن هردوماشین مال بابای دخترهست
ناشناس
|
Georgia
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
جز این اول دوم سوم چهارم که گفتید یه بندم اضافه کنید چرا راننده پورشه هی چی نشد ولی راننده پراید جان باخت خودرو سازان خود قاتل درجه یک هستند
محمد ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قوه قضائیه با قدرت رسیدگی کنن ملت پشت سرشون حمایت میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
پس من هم اون دختر رو با ماشین زیر میگیرم دیه اش رو هم میدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
الان تو مملکتی که با خون دل مادران وپدران شهدا وخیلی سختیهای دیگر بدست امده ،ازهمه بدتر در حال حاضر باوضعیت بداقتصادی وتحریمهای لجام گسیخته،ودسته پنجه کردن مردم با فقر،واقعا این افراد که مشخص که بافرهنگ بیگانه بزرگ شدند وبرای فرهنگ این مرز بوم وارزشهای ان هیچ احترام قائل نیستند ،باید اینجوری جولان بدهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
به نظر من دلیل نمیشه که کسی پول داره یا آقا زاده هست هر کاری کنه همه در برابر قانون مساوی هستن و کسانی که مسول رسیدگی به این جریان ها هست باید رسیدگی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دیه در برابر پولدارها بازدارنده نیست
این جرم باید جریمه خیلی بالاتری داشته باشه تا پولدارها هم بفهمن و با جون مردم بازی نکنن
محبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سلام این افراد ارمهای بی دردن که با پول باد اورده به اینجا رسیدن خون مردم رامکیدن و دروغ گفتن تا به این سرمایه رسیدن همین پولهاست که بی وجدانی وسخت دلی ببار میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اول باید ثابت بشه قتل عمد نبوده بعد بحث دیه شاید حکم قصاص باشه
شکار چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کشتید که کشتید به همی سادگی
دیه بیمه....بویی از انسان نبرده اید چون خانوااده بی نسبتان...
شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
عزیز که پلیس را مقصر میدونی پلیس مگه بیست وچهارساعته باید هوایش به ما باشه؟وقتی یه فوتبالیست که تازه رنگ پول دیده پلیس را هل میده و برای همون تو ورزشگاه کف می‌زنیم نباید از پلیس توقع داشت .ولی آنچه که من می‌خوام بگم بخدا اگه این خدای نکرده برادر من بود تا دختر پسرو را نمیکشتم آروم نمیگرفتم.ما همگی از عدم رضایت اولیای دم حمایت میکنیم وحاضریم هر کمکی معنوی ومادی برای قصاص این تازه به دوران رسیده ها را انجام بدیم.والسلام
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من داشتم با یک خودرو سوار می شدم به راننده گفتم تو چرا دو روز قبل

با سرعت غیر مجاز راه می رفتی ولی امروز میبینم مثل آدم شریف داری

در این شهر آرام و قانونی ماشین می رانی ؟؟؟

راننده به من گفت امروز ماشین را بیمه نکردم وقت بیمه ماشین تمام شده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دلخوش به این مقدار نباشید
صدای ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دوست عزیزی که نوشته باید قصاص بشه اشتباه میکنه
قصاص مال قتل عمدی است
قتل ناشی از تصادف موجب پرداخت دیه و حبس است
البته اگر قوه قضائیه با سیاست حبس زدایی که در پیش گرفته حبس بدهد که نمی دهد و معمولا به جزای نقدی تبدیل میشه که اون هم پول پفک اینجور آدماست
اگه این اتفاق در یک کشور اروپایی مثل آلمان یا فرانسه می افتاد چندین سال آب خنک خوردن تو شاخش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وقتی جوری رانندگی میکنی که خطر جانی برای مردم ایجاد بشه میسه اقدام به قتل
مگر حتمأ باید تو شکم مردم چاقو فرو کرد؟
مگر نمیگن عابر پیاده ای که از پل عابر پیاده استفاده نکنه مقصر تصادفه و دیه بهش تعلق نمیگیره چون خودش رو در معرض خطر بلقوه قرار داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چه خوب پس با هرکسی مشکل داشتیم میتونیم با ماشین زیر بگیریمش و بکشیم عمدی هم نیست بیمه هم خسارت میده واقعا حرف مفت تر از این هست؟ به نظر من نداشتن گواهینامه و حرکتی که میدونی احتمال کشت کسی هست قتل عمد و باید اعدام بشه نا درس عبرتی بشه واسه کسایی که اینطوری که با پول مردم تو خیابون ها جولان میدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قتل غیر عمد زمانی بود که راننده گواهینامه داشته باشد.
وقتی راننده گواهینامه ندارد و همینطور از صحنه جرم بگریزد قتل عمد بدون قصد اولیه حساب میشود!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
طرف گواهینامه رانندگی هم نداشته ؟! اونوقت طلبکارهم هست ؟!
ATA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
لطفا سعی کنید طرف رو پیدا کنید که کیه تا من شخصا برم بکشمش بعد به خانوادش میگم کشتم که کشتم دیه اش رو میدم ازتون خواهش میکنم پیداش کنین مرسی
پاسخ ها
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ارزش نداره دست انسان به خون موجودی مثل این الوده بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
پیدا و دستگیر شده
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
پلیس..فقط بلده به موتوریای بدبخت گیر بده..خودم راننده پیکم ..یه روز بخاطرکلاه موتورم نزدیک دو ماه بردند..پارکینگ...جالب اینجاست ..خود مامور..هم بدون کلاه کاسکت..نشت پشت موتور من هم ترکش سوار کرد تا پارکینگ برد..قبض پارکینگ بهم بده!!!
رضا باصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ای کاش عکس دختر و پسر راننده پورشه هم گذاشته بودین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چرا اسمی از پدر این بچه دزدها در میان نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
جریمه تخلفات باید حاقل و حداکثری داشته باشد و برای اتومبیل های میلیاردی که گاهی ۳۰ یا ۴۰ برابر قیمت یک پراید بی کیفیت است که راننده او را به کام مرگ می کشاند و راننده میلیاردی متخلف یک قطره از بینی اش هم خون نمی آید، باید چهل برابر جریمه داشته باشد تا بازدارندگی نسبت به چنین تخلفاتی داشته باشد و البته غروب که شد پلیس ماموریت خود را تا صبح تعطیل نکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کسی که راحت میگه کشتم که کستم دیشو میدم معلومه که از بس نون حروم خورده اونجوری شدهو جان دیگران هم براش بی ارزشه. به نظرم باید دستگاه قضایی در مورد محل درامد این خانواده تحقیق کنه که چطور کسب درامد میکنند و در صورت معلوم شدن جرم اموالشون رو مصادره کنند تا دیگه ازاین غلطها نکنند.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باید ماشینشو و نابود میکردن همونجا و خودشم میزدن و بهش میگفتن حالا ما هم دیتو میدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چه تصادف وحشت ناکی دیگه بیشرمی این دختر نمکی روی زخمه که تا ابد فراموش نمیشه این بچه پولداری بالاشهری خدارو بنده نیستن بخوان به خون ریخته یه جوون فکر کنن
من فیلم تصادف رو دیدم این خانم میخواد حنجره خودشو پاره کنه برای ماشین قبلاً اینجور مواقع زبونشون کوتاه تر بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تویم فقط همی ره یاد دری بگی یگ حرف جدید بوگو
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
حکم این پورشه سوار اعدام باید باشه !! ولی از اونطرف یکی ندیدم بگه که اینپراید که 60 میلیون پولشه چقدر ایمنی داشته ؟؟!! شاید اگه حداقل ایمنی را هم داشت شاید این خانواده داغدار نمیشدن واین جوان ناکام مصدوم میشد نه اینکه فوت کنه !!! همینطور که از پلیس و مسئولین میخوایم که جلوی این قشر بچه پولدارها را بگیره . همینطور سفت و سخت هم بخوایم که خودروهامونا ایمن کنن !! پراید 60 میلیون ولی ایمنی صفر !!!! آخه همه توجهها به اون طرف قضیه رفته و کسی این سر قضیه را نگاه نمیکنه!! چرا پورشه سوار یه زخم سطحی برنداشت ؟؟!! واز اونطرف پراید سوار دردم جان باخت ؟؟!! لعنت به خودروسازهای داخلی ودلالان و همچنین بچه پولدارهای بی درد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
عزیزم خودروساز مقصر نیست که، این مردمن که جنس آشغال رو میرن می خرند اونهم 60میلیون.
احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دوست عزیز حق باشماست ولی مردم که گوششون بدهکار نیست !! میگن نخرین - نمیخریم و.. !! ولی همینکه سایت باز میشه درعرض 2 دقیقه 2-3 هزار خودرو فروش میره !! حالا مردم پشت هم نیستن ونباید بخرن درست !! ولی دولتی که زورش به شرکت خودروسازی نرسه چه دولتیه ؟؟!! از این دولت میشه چه انتظاری داشت !! میشه انتظار داشته باشیم که وضعمون از این بهتر بشه ؟؟!! دولت خودش نمیخواد !! اگه میخواست زور میگذاشت پشت خودرو سازان تا هم کیفیت وهم قیمت عادلانه بشه یا درشون تخته بشه!! یا اینکار را هم نمیکنه چرا واردات خودرو را آزاد نمیکنه !! پس اینجام حتما مقصر خودروسازان خارجی ان که خوروهاشون ایمن و با کیفیت و باقیمت مناسبن !!! حتما هم به همین خاطره که واردات آزاد نمیشه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تا مردم اصلاح نشن وضعیت همینه که هست. یارو ترجیح میده با ماشین وطنی زود بمیره ولی بی ماشین نمونه.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باید با قطعیت با این امر بر خورد شود ،صمن اینکه مدتهاست که پلیس در شهرها ومعابر حضور کم رنگی دارد که باعث چسور شدن قانون شکنها شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
پول باد آورده همین میشه
حسین
|
United States
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
برابر قانون و مسائل جرم شناسی عمل مجرم در این به اصطلاح تصادف چون فعل انجام گرفته در رانندگی نوعی کشنده بوده و منجر به کشته شدن یک نفر شده تصادف محسوب نمیشه و قتل صورت گرفته و دستگاه محترم قضایی نباید در این مورد تحت تاثیر ثروت و مقام و موقعیت خانواده پورشه سوار قرار بگیره و ما مردم داریم اقدامات دستگاه قضایی رو در این مورد رصد میکنیم اگه سستی در کار باشه ما ساکت نمینشینیم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
به نظر بنده باید فرد خاتی رو قصاص کرد تا ببینیم باز هم می تواند بگه کشتم که کشتم پول دیه اش پرداخت میکنم یانه اینطور ادمها رو باید حتما قصاص بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بابا ی کم رو زبان فارسیتون کار کنید .... خاطی....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
عزیز خاطی از خطا میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چرا پلیس شب و روزش را برای موتور گیری می گذارد ولی نمی تواند جلوی این اراذل و اوباشی که شبها دور دور می کنند بگیرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کاش تو قم هم به موتور سوار ها گیر میدادن خسته شدیم از دست شون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چون پول دارند
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چرا پیگیری نمیکنید ببینید کی بوده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
واقعا که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
هر دم ازین باغ خبری میرسد
ناشناس
|
France
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
همش تقصیر اهمال کاری پلیسه
اینجور وقتا پلیس کجاست؟؟؟؟ چرا یکی میتونه با اون سرعت تو خیابون بره و هیچ کس جلودارش نباشه؟ متاسفانه پلیس همیشه بعد از حادثه میرسه. جاهایی که چنین مشکلاتی وجود داره کاملا مشخصه در سطح شهر و متاسفانه هیچ پلیسی هیچ وقت اونجا حضور نداره
پاسخ ها
حسین
| United States |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چرا تقصیر پلیسه؟؟؟ مگه خود شما مردم، وقتی پلیس یکی رو به هر اتهامی که برابر قوانین کشور متهم و مجرم هستش رو دستگیر میکنه دوروبرش جمع میشید و میگید ولش کن ولش کن، مگه آزادی نمیخاستید مگه نمیگفتید بعضی اقدامات پلیس محدودیت میاره، پس از آزادی که میخاستید لذت ببرید، مقصر خود شما مردمید که متهم پرورید و در همه جا به جای حمایت از پلیس از متهم حمایت میکنید نتیجه شم میشه این.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
پلیس مگه باید قبل از حادثه میرسید؟ یه کمربندو نمی بندی میگی تقصیره پلیسه.
ناشناس
| France |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مکان دور دور این ماشینها در سطح شهر کاملا مشخصه...مردم عادی که نمیتونن جلوی طرف رو بگیرن. تا نزنه به یکی و داغونش نکنه هم که پلیس پیداش نمیشه.مثلا تو شهر ما دور میدان دانشگاه دم غروب همیشه چنین مشکلی هست. هیچ پلیسی هم نیست هیچ وقت...وظیفه پلیس پیشگیری هم هست...پس خواهشا اول کامنت رو بدین بعد برین طرفدار اهمال کاری پلیس بشین
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ما انسانیم خدا بهمون عقل داده
خودمون میتونیم فکر کنیم و کاری رو انجام بدیم
رعایت قانون هم از این مستثنی نیست
پس این کار بچگانه ای هست که بگیم پلیس نیست پس عقل کجاس اونم نیست ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
برخورد پلیس باید قاطع تر باشه. همین دیروز پلیس برای یه پرونده دزدی اومده تو کوچه ما.نمیدونید مال باخته چقدر زشت به پلیس ناسزا میگفت و پلیس هیچی نمیگفت. واقعا پلیس ما بعضی جاها زیادی مودب ه. در این مورد هم همین طور ،زیادی مودب ه باید میزد تو دهن دختر تا این حرف هاش رو ادامه نده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
احترام پلیس باید حفظ شه هیچ جای دنیا مثل ما با پلیس رفتار بد نمیکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کسی که به این راحتی میگه کشتیم که کشتیم دیه‌اش رو مید‌یم دیگه قتل سهوی مرتکب نشده بلکه قتل از روی عمد محسوب میشه و باید طبق قانون باهاش برخورد بشه. ضمنا این بی‌شرمی و گستاخی که در بیان کار نادرستش داره فقط و فقط یک دلیل داره و اون هم فسادیه که پول زیاد برایش آورده که خیلی از معیارهای انقلاب فاصله داره قابل توجه مسئولین محترم.
پاسخ ها
ایرانی۵
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگرتودهانی محکمی می خورد اینکار را نمیکرد.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بخدا وقتی این آدمهای خودشیفته تازه بدوران رسیده رو می بینم خداشاهد دلم براشون میسوزه واقعا هم لایق دلسوزین آخه مال دنیا به کی وفا کرده که به شما بکنه این همه شاه ها بودن که سرانجامشون چی شد کسانیکه به مالشون مینازن خیلی خیلی ادمهای پوچ و بدبختی هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
برخورد قاطع نیروی انتظامی و در دستور کار قرار گرفتن ویژه توسط دادستان اصفهان نشان از عزم قاطع این مراکز در برخورد و اعتماد بخشی به مردم است.
البته باید یادآور شد که قتل بدون داشتن گواهینامه نیازمند رضایت اولیا دم است و دیه هیچ کاری نمی تواند بکند و حتی قصاص نفس هم می تواد در این پرونده شکل بگیرد.
از خانواده مقتول برای عدم رضایت حمایت می کنیم و امیدواریم تحت تاثیر کلماتی چون جوان است و اینها و حتی تهدیدات احتمالی قرار نگیرند و فکر کنند وقتی آنها به این راحتی قوانین را نادیده می گیرند و پولشان را به رخ می کشند یعنی برای سایر افراد و هموطنان نیز خطراتی از این دست نیز دارند.
حتی اگر نیاز است جهت پرداخت دیه این فرد جهت قصاص ملت حاضر به همکاری نیز هستند.
این نوشتار شاید کمی بر رحمانه باشد در ماه مهربانی خدا ولی جان عزیز است و وحشی گری در مقابل جان دیگران باید تاوان سختی داشته باشد اگر امروز برخورد قانونی و جدی نشود فردا همین فرد مدل دیگر و افرادی از این دست مدلهای دیگری را خواهند داشت.
اما آیا به صرف داشتن گواهینامه و بیمه باید جان مردم را نادیده گرفت قطعا خیر پس باید قانون تنبیهات سختی در این حوزه اتخاذ کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بنده خدا مادر اون پسره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دقیقا شبیه کشته شدن یک جوان توسط بازیکن تیم استقلال هستش که به مادر جوان از دست داده میگه دیه اش رو میدم کسی هم توجهی نمیکنه که چرا هنوز باید اجازه بازی بهش بدن اینا از لحاظ روانی مشکل دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ما داریم نون را لقمه ایی 5000 تومن پول میدیم و میخوریم . بیکار هستیم و بچه پایین هم هستیم .
وقتی یارو طی دو شب دوتا پورش را بدون گواهینامه و دو خانواده را داغدار میکنه معلومه که چجوری و از کجا پول درآورده اند دیگه ؟؟؟؟؟!!!!
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آنچه گفتني است در اين نوشتار گفته شده است و از حالا به بعد اين قانون و قانوگزار است كه بايد با اينگونه افكار كه در كمال وقاهت به زبان هم آورده ميشود برخورد نمايد و درس عبرت براي خاطيان جامعه شود .
اينكه اين دختر از كشته شدن يك جوان هم سن و سال خودش ابراز نگراني نميكند برگرفته از اين گستردكي اين تفكر در خانواده است . اصولا اينگونه افراد چون در همه موارد توانسته اند مشكلات عمومي روز مره خود را با خرج پول حل كنند در اين مورد هم همان تفكر را دارند و اينجا قانون و نيروي انتظامي به عنوان مدافع حقوق شهر وندي و مدعي العموم بايد به هيچ عنوان از كنار موضوع عبور نكند و با اين مدل ذهني ( كه متاسفانه در اين غشر كم هم نيست ) برخود نمايد تا اين بچه اشرافي و امثال او حساب كار دستشان بيايد كه در مقابل جان بقيه داشته هايشان را به رخ نكشند .
انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قانون!!!!!!!قانون گزار!!!!!!تومجلس قانونهایی وضع میشه که پولدارهارو پولدارتر وفقرا فقیرترمیشن .کی بفکر بدبخت بیچاره های بی پول هست؟؟؟؟؟اگه بودن حقوقهای نجومی قانونی نمیشد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باید مجازات بشه این دختر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
پول کم یا زیادش وقتی فرهنگ و تربیت صحیح نباشد ، فاجعه به بار می آورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مسؤلان قانون باید جوابگو باشند حتما تا به حال در این زمینه عملکرد ضعیف بوده که بعضی تازه به دوران رسیده های مست غرور وثروت به خود اجازه گستاخی و هتاکی و قانون شکنی در جامعه اسلامی بدهند و مردم بی گناه قربانی این مفسدین جنایتکار شوند
Sarbaz,e Iran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من خودم کاملا اون فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) رو که از صداوسبما پخش شد رو به یاد دارم . اما متأسفانه در این نوع هنجارشکنی ها پیگیری و پیشگیری جدی صورت نگرفت که روز به روز در حال افزایش است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مشکل بیمه کردن. این مدل خودرو هاست ! اگه این خودروها رو بیمه نکنن وقصاص اجرا بشه هیچ وقت کسی فکر گفتن کشتم که کشتم نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سلام قصاص یا دیه ربطی به بیمه بودن و نبودن خودرو نداره. وقتی قتل غیر عمد باشه دیه می گیرن فرقش اینه که اگه بیمه باشه بیمه دیه رو می ده نباشه خودش باید بده که با توجه به ثروتمند بودن اینها کار سختی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من دیگه پورشه سوار نمیشم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
افرادی مثله شماها خودنمایی میکنند دیگه.مثلا اومدی بگی من پورشه دارم!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تو اگر پورشه داشتی که نمی امدی اینجا کامنت ها رو بخونی مثل ... توی زندگی مثلا لاکچریت توی هپروت بودی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
متظاهر.خوب سوار نشو
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر