پیامک‌های دریافتی سوم خرداد؛

وضعیت استخدام کادر اداری قوه قضاییه/ اجرا نشدن قانون معلولین با گذشت بیش از یک سال از ابلاغش/ تأخیر در صدور کارت ملی

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

7184...0910: رشته میکروبیولوژی را حذف کردن حالا اونی که 4  سال درس خونده چیکار باید بکند. بچه های دانشگاه قیام دشت لطفا بخونید.

 

0830...0915: سلام . لطفا در مورد کلاهی که دارن سر قشر فرهنگی می گذارند هم گزارش تهیه کنید. چرا هیچ کس به داد فرهنگی ها نمی رسه، هر سال در اردیبهشت مقرری ماه اول (یعنی اضافه حقوق فروردین) از حقوق کم میشه در حالی که هیچ ارگان دیگه ای این کار رو نمی کنه . امسال که دیگه معرکه کردن 400 تومانی که فروردین علی الحساب داده بودن در اردیبهشت به همراه مقرری ماه اول کم کردن که دریافتی کمتر از اسفند شده است. 

 

6594...0915: با سلام لطفا به مسئله استخدام کادر اداری قوه قضاییه 96 توجه کنید آقای نوبخت تقریبا1 ماه پیش گفتن حضور ذهن ندارم. خواهش میکنم از ایشون در رابطه با موضوع استخدام سوال نمایید آیا تامین بودجه صورت گرفته؟

2166...0914: درطی ۲ماه حتی در چندروز اخیر همه مغازه داران لوازم خانگی فروش در تبریز بر روی هر عدد یخچال ۳تا۷ میلیون تومان اضافه کردند. مغازه داران خودسر! کارخانه داراران خودسر همینجور نشسته چند میلیون در یک کالا میبرد! آیامسئولان در خوابند؟ یا خودشان را بخواب زده‌اند؟ کسی که می خواد جهیزیه برای دخترش یا پسرش بخرد چطور بخرد؟


9414...0939: با سلام چرا قانون معلولین با گذشت بیش از یک سال از ابلاغش هنوز اجرا نمی شود؟! آیا شما از مشکلات معلولین خبر دارین؟

 

6609...0913: سلام اوقات بخیر. لطفا در اخبار پیگیری کنید که چرا زمین و خاک گران شده!؟ این را که دیگه آمریکا تحریم نکرده...زمینی که سال گذشته۸۰ میلیون بوده را الان میگه ۳۰۰میلیون. دیگه امیدی به خانه دار شدن نداریم..

 

2718...0913: سلام از دولت سؤال کنید؟ همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی اجرا می شود؟ فاصله حقوقی بین بازنشسته های این صندوق هنوز خیلی زیاد است. باتشکر. بکائی.

 

0249...0921: سلام.تو رو خدا یک گزارش از نحوه صدور کارت ملی تهیه کنید. چرا یک کارت ملی بعد از گذشت یک سال هنوز صادر نشده است!! تو کل کشور شده یک معضل. 

 

1550...096: بسیاری از اجناس موجود در بازار ساخت خارجی و ایرانی آن یا نا شناخته یا کمتر دیده می شود آیا باید در مغازه های یک کشور بیشتر کالاهای خارجی رخ نمایی کند.

 

2026...0918: سلام من بهزاد نعمتی هستم که به خاطره یک قصور پزشکی زندگیم متلاشی شد و با اسنادی که در دست داشتم که بلوک زایمان قصور را تشکیل داده بدونه هیج مدرکی یا هیج نظری ازبنده و کمسیون پزشکی ها را تشکیل دادن و گفتن قصوری نبود در صورتی که مدارک پزشکی های که در دست دارم قصور مشخص وشفاف است خواهشن پیگیر کنید.

 

3932...0919: سلام من محصولی رو از فروشگاه  5040خرید کردم ولی محصول تاثیری برای من نداشت در تاریخ 15بهمن با پست مرجوع کردم. بار اول گفتند 30روزه پرداخت صورت می گیرد. بار دوم گفتند 45 روزه بار سوم گفتند عید هستش و تعطیلات . در تماس چهارم گفتند اخر فرودین و در تماس پنجم گفتند اخر اردیبهشت . ولی اردیبهشت نیز تمام شد ولی پرداختی صورت نگرفت. مضافا اینکه در هر بار تماس از من شماره شبا گرفته اند.لطفا پیگیری کنید. باتشکر

 

4195...0937: رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد همدان مدیریت ضعیفی دارد از افراد با سن بالای برای آموزشیاران نهضت استفاده میکند و افرادی که آموزشیار نهضت بودند و حالا بالای چهل سال دارن را معلم دبستان کرده مگر سن استخدام 35 سال نیست؟ لطفا به پرونده وسن و سال افرادی که امسال معلم شدن رسیدگی کنید سطع آموزش افت کرده است.

 

 .. .. ...0991: سلام. کارخانه بین المللی غذایی "یک و یک" قادرآباد استان فارس که یک زمانی بخشی از غذای جنگ رو تامین می کرد با چند هزار کارگر الان تعطیل شده و کارگرهاش به50 تا رسیدن و دارن به مردم ظلم می کنند. به کارگرها هم اجازه بردن گوشی نمیدن. چون دارن موادتاریخ گذشته رو با موادتازه قاطی می کنند و... .به کی بگیم. نه اداره بهداشت نه مسولین عین خیالشونم نیست. تو رو خدا کمک کنید. 

 


0385...0933: چند وقتی هست که همه شبکه های تلویزیونی برای همه مردم شهرستان مینودشت در ساعت پخش پایتخت پنج قطع می شود و اذان صبح وصل می شود این اتفاق چندین بار تکرار شده است از روز اول ماه مبارک رمضان قطعی شروع شده و ادامه دارد. اگر امکان داره پیگیری کنید با تشکر قزلسفلو از شهرستان مینودشت.

 

1196...0911: باسلام.از شهرستان گرگان تماس میگیرم. خودرو آریو بنده بهمن ماه سال 97 دچار سانحه آتش سوزی شد.پس از بررسی بازرسان شرکت سایپا علت نقص فنی شرکت اعلام و با توجه به گارانتی بودن خودرو مقرر شد ماشین تعویض و در قبال آن آریو صفر تحویل گردد. حسب قانون جبران خسارت سایپا مبلغ پانزده میلیون تومان از بنده دریافت و ماشین سانحه دیده به نام شرکت سایپا انتقال پیدا کرد. با گذشت پنج ماه و عدم تعلق هیچ سود و هزینه خواب ماشین اعلام می کنند ماشین نداریم و معلومم نمی باشد چه وقت تحویل گردد و اگه مشکلی دارید از طریق امور مشتریان پیگیری کنید.در واقع قصد دادن ماشین را نداریم.خواهش می کنم پیگیری فرمایید. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار