برگزاری رژه موتوری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در جیرفت

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: اقتدار و امنیتی که امروز در جهان برای ایران اسلامی به ارمغان آمده است مرهون زحمات رزمندگان اسلام وبرکت خون شهدا است.

برگزاری رژه موتوری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در جیرفتبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ ابوذر عطاپور وزیری سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت با بیان اینکه پیروزی خرمشهر با استعانت از خداوند متعال و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) بود گفت: رزمندگان فاتح خرمشهر دشمن بعثی تا دندان مسلح را خوار و خفیف کردند.

وی ضمن گرامیداشت یادشهدا افزود: اقتدار و امنیتی که امروز در جهان برای ایران اسلامی به ارمغان آمده است مرهون زحمات رزمندگان اسلام وبرکت خون شهدا است.

عطاپور وزیری تصریح کرد: برپایی رژه موتوری در سالروز آزادسازی خرمشهر به منظور ارج نهادن به نام و یاد شهدای فتح خرمشهر انجام شده است.

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: سوم خرداد یکی از درخشان‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که حضرت امام (ره) در شأن این روز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

رژه موتوری به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در شهرستان جیرفت با حضور ابوذر عطاپور وزیری سرپرست فرمانداری جیرفت، میثم یزدان پناه ابوسعیدی معاون سیاسی فرمانداری، سرهنگ محمدرضاخانی فرمانده انتظامی، سرهنگ سنجری جانشین فرمانده سپاه جیرفت و جمعی از مسئولین برگزار شد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار