فعال حقوق بشر: عربستان و امارات حتی از وقوع انقلاب در موزامبیک هم هراس دارند

فعال حقوق بشر یمنی گفت کشور‌هایی مانند عربستان و امارات حتی از انقلاب در موزامبیک یا دورترین کشور در آمریکای جنوبی هراس دارند.

فعال حقوق بشر: عربستان و امارات حتی از انقلاب در موزامبیک هراس دارندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، توکل کرمان، فعال حقوق بشر یمنی دیشب در مراسم افطاری که سازمان غیردولتی او و شبکه یمنی بلقیس در شهر استانبول ترکیه برگزار کرد، گفت: نبرد انقلاب‌های معکوس بهار عربی که آمیخته‌ای از پول کشور‌های خلیج فارس, توطئه غرب و باند‌های داخلی است، به شکست خواهد انجامید.

توکل کرمان که در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه صلح نوبل شد افزود: وقتی بهار عربی پیروز شود هرچیزی به جایگاهی که شایسته احترام است بازخواهد گشت و مسئله شهروندی در واقعیت زندگی مردم نمایان خواهد شد. 

وی همچنین گفت: کشور‌هایی مانند عربستان و امارات از انقلاب، حتی اگر در موزامبیک یا دورترین کشور در آمریکای جنوبی هراس دارند. ملت‌های عرب فقط در سایه دولت‌های منتخب می‌توانند کشور‌های خود را توسعه دهند، ثروت‌های آن‌ها را حفظ و از امنیت و مقدسات دفاع و از ذهن‌های نوآور در جهت خیر رساندن به خود و جهان استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
کی بشه بریم عربستان رو فتح کنیم
آخرین اخبار