پنس خطاب به فارغ‌التحصیلان آکادمی نظامی: باید انتظار حضور در جنگ را داشته باشید

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در جمع فارغ‌التحصیلان یک آکادمی نظامی اعلام کرد آن‌ها همواره باید انتظار شرکت در نبرد را داشته باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گاردین، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن حضور در مراسم فارغ التحصیلان آکادمی نظامی «وست پوینت» خطاب به آن‌ها گفت جهان مکان خطرناکی است و باید انتظار حضور در نبرد را داشته باشید.

پنس گفت: برخی از شما برای مبارزه با تروریست‌ها به نیرو‌های ما در افغانستان و عراق ملحق می‌شوید. برخی از شما نیز ممکن است برای خدمت در این نیم کره عازم شوید.

معاون رئیس جمهور آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که واشنگتن به تازگی گزینه‌های خود در مورد تحولات سیاسی در ونزوئلا را بررسی می‌کند. پیشتر، خوان گوایدو، سردسته مخالفان دولت ونزوئلا ضمن آنکه خود را رئیس جمهور موقت این کشور نامید از آمریکا و حامیان اروپایی خواست تا گزینه نظامی را برای برکناری نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی ونزوئلا اعمال کنند. با این وجود، کودتای مخالفان دولت کاراکاس با شکست همراه بود و آن‌ها در نهایت مجبور به پذیرش مذاکره شدند.

پنس همچنین اعلام کرد ارتش از اهمیت بالایی برای دولت برخوردار است و از مهمترین بخش‌ها برای جلوگیری از ورود مهاجران از مرز‌های جنوبی آمریکا محسوب می‌شود.

معاون رئیس جمهور آمریکا که تاکنون در هیچ جنگی شرکت نکرده است، با حضور در جمع بیش از ۹۸۰ دانشجوی آکادمی نظامی وست پویت اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا به دنبال اخذ بودجه نظامی ۷۵۰ میلیارد دلار برای سال ۲۰۲۰ است. از سال ۲۰۰۲ و پس از پیشنهاد جرج بوش برای حمله به عراق تا به امروز، هیچ یک از فارغ التحصیلان آکادمی وست پوینت در نبرد شرکت نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
جنگ بعدی جنگ اتمیه و سربازی در کار نیست
آخرین اخبار