معاون داوطلبان هلال احمراستان ایلام:

بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته حمایتی با کمک داوطلبان هلال احمر در بین نیازمندان توزیع شد

معاون داوطلبان هلال احمراستان ایلام از توزیع یک هزار و ۳۰۰ وعده غذای گرم و بسته حمایتی در بین نیازمندان استان ایلام خبر داد.

بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته حمایتی با کمک داوطلبان هلال احمر در بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، شاهماری معاون داوطلبان هلال احمراستان ایلام در راستای اجرای طرح رحمت ماه مبارک رمضان گفت: شب گذشته پخت و توزیع بیش ازیک هزار و ۳۰۰ وعده غذای گرم با کمک خیرین و داوطلبان هلال احمر در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، انجام شد.

وی بیان کرد : هدف از اجرای طرح همای رحمت حمایت از اقشار محروم کم درآمد به ویژه زنان بی سرپرست و بد سرپرست، سالمندان، معلولان، خانواده‌های زندانی و بیماران صعب العلاج است.

شاهماری ادامه داد: در این طرح با الگوگیری از سیره امام علی (ع) این بسته‌های غذایی به صورت شبانه بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح همای رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: غذا‌های گرم و بسته‌های غذایی توزیع شده تاکنون با مشارکت و همراهی خیرین و داوطلبان هلال احمر انجام شده است.

معاون داوطلبان هلال احمراستان ایلام افزود: اجرای کاروان‌های سلامت به مناطق سیل زده و روستا‌های محروم استان و ارائه خدمات درمانی رایگان و توزیع اقلام غذایی و سفره‌های افطاری از دیگر فعالیت داوطلبان این جمعیت در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ ن

توزیع بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته حمایتی با کمک داوطلبان هلال احمر در بین نیازمندان

برچسب ها: هلال احمر ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.