سلطانی‌فر: انتظارمان از رشته کاراته برای المپیک توکیو بالاست / پرداخت حقوق به ورزشکاران مدعی حضور در المپیک بررسی می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظارمان از رشته کاراته برای المپیک توکیو بالاست و امیدوارم با مدال آوری تاریخ ساز شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان  در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با تاکید بر توان بالای قهرمانان کاراته ایران گفت: معتقدم در المپیک آینده کاراته حماسه ساز می‌شود و امیدوارم حداقل با سه مدال تاریخ سازی کند.

وزیر ورزش و جوانان از طباطبایی رئیس فدراسیون خواست تمام تمرکز خود را برای کسب بیش‌ترین سهمیه و مدال‌آوری در بازی‌های المپیک انجام دهد و وزارت ورزش و و کمیته ملی المپیک هم همه گونه همکاری و پشتیبانی را از قهرمانان خواهند داشت.

طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته هم با تشکر از حمایت‌های زیاد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف گذاری ما کسب شش سهمیه زنان و مردان در المپیک است و تصور می‌کنم مدال‌آوری کاراته ایران در توکیو همگان را متعجب خواهد کرد.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: تلاش می‌کنیم در رده بانوان مدال المپیک کاراته خوشرنگ‌تر از مدال کیمیا علیزاده (برنز تکواندو) باشد ضمن این که در رده مردان هدف گذاری ما کسب دو مدال طلای کومیته خواهد بود.

 پرداخت حقوق به ورزشکاران مدعی حضور در المپیک بررسی می‌شود

وزیر ورزش و جوانان در جلسه عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: اولویت اصلی جلسه بعدی این ستاد بررسی دستورالعمل پرداخت حقوق منظم به ورزشکارانی است که سهمیه المپیک گرفته اند یا در کورس کسب سهمیه هستند و شانس بالایی دارند.

در ادامه این جلسه غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیر و کمان به ارائه گزارشی از رویداد‌های گذشته و پیش روی این فدراسیون پرداخت و گفت: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا مجید میررحیمی را که خود از قهرمانان اسبق تیر و کمان است جایگزین سرمربی خارجی کردیم که انضافا بسیار هم مثمر ثمر بوده است. با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی که انجام شد تیم ریکرو دختران ایران برای اولین بار در جام جهانی چین به جمع ۴ تیم پایانی رسید که بسیار امیدواریم با حفظ همین روند در مسابقات جهانی هلند که هشت تیم برتر سهمیه المپیک را می‌گیرند بتوانیم جواز ورود به مسابقات ۲۰۲۰ را کسب کنیم.

مجید میررحیمی سرمربی جوان تیم ملی نیز با اشاره به ارتقای ۱۷ پله‌ای تیم ریکرو بانوان در جدول رده بندی جهانی گفت: اگرچه تیم بانوان ایران شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارند، اما در بخش مردان هم ناامید نیستیم و تیم خوبی داریم که اگر در روز مسابقه خوب تیر بزنند آن‌ها هم شانس مناسبی برای کسب سهمیه مسابقات المپیک توکیو خواهند داشت.

سلطانی فر در ادامه ضمن حمایت از استفاده از مربیان بادانش و جوان ایرانی در تمامی رشته‌های گفت: اینکه از ظرفیت یک مربی بادانش داخلی که سال‌ها در این رشته خاک خورده و کسب تجربه کرده استفاده می‌کنیم بسیار خوب است. امیدوارم بیشتر از این ظرفیت‌ها استفاده شود و تیر و کمان با مربی ایرانی نتایج تاریخی بگیرد. خوشبین هستم تیم ریکرو بانوان در همین جام جهانی هلند که خردادماه که از ۱۹ هرداد آغاز می‌شود سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند تا فرصت مناسبی برای آماده سازی تا شروع بازی‌ها داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: اولین دستور جلسه بعدی این ستاد بررسی دستورالعمل پرداخت حقوق منظم به ورزشکارانی است که سهمیه المپیک گرفته اند یا در کورس کسب سهمیه هستند و شانس بالایی دارند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار