پیامک‌های دریافتی هشتم خرداد؛

مشکلات وجود یک مرغداری در روستای بخش خنداب اراک/ تأخیر ۸ ماهه وزارت آموزش و پرورش در پرداخت اضافه کار به کارکنان شهرستان‌ها و مناطق/ بلاتکلیفی ۷۲۰۰ نفر در آزمون استخدامی کارکنان قوه قضایه

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

f

 


1805...0918: سلام از روستایی از اراک بخش خنداب. روستای ما با یک مرغداری حدود ۱۵پانزده متر فاصله داره به خاطر بوی آن هرچی شکایت می کنیم مسولین طرفدار صاحب مرغداری هستند.تازه ما همسایه ها را هم تهدید می کنه شما نباید مرغ خانگی نگه بدارید شکایت میکنم جریمتون کنند. لطفا رسیدگی کنید از شما ممنونم.روستای گوره زار

 

0119...0917: سلام اینجانب ارتشی بازنشسته حمید تابنده از استان فارس چندین سال است که ازطریق بانک حکمت پولی از ما گرفتند و سهام را برایمان به ثبت رساندند با سند ولی الان چون بانک ها دارند ادغام می شوند باید سهامتان را بفروشید و آن هم باقیمت چند سال پیش می خرند و با توجه به اینکه دلار چند برابر شده ولی سهام ما تغییری نکرده لطفا پیگیری نمایید بخاطر رضای خدا شمارا به خدا پیگیری کنید عدالت کجاست دزدی از دیوا ر مردم بال ارفتن که نیست.

 

9250...0919: با سلام، عدم درج قیمت ماشین باعث شد التهاب ایجاد شده در بازار خودرو فروکش کند چرا بابت اجاره و رهن قیمت میزنن؟؟ فقط مشکل مگه ماشینه؟یک جوان از کجا 70_80میلیون بیاره که پول رهن بده؟ اونم تو شهرستان(خواهشا گزارش تهیه کنید،بنده ساکن قم هستم)

 

1722...0919: سلام . لطفا در مورد قوانین طرح داروسازان گزارشی تهیه کنید . بعد از فراغت از تحصیل سه ماه فرصت داریم برای طرح ثبت نام کنیم ولی دانشگاه های شهر تهران اجازه ثبت نام در سایت نمی دهند و پاسخگو هم نیستند با توجه به اینکه قانون معافیت از طرح هم شامل کسانی که بعد از ثبت نام ۴ ماه در صف انتظار باشند می شود. ولی با اینکه ثبت نام ها مازاد بر نیاز هست و اجازه ثبت نام داده نمی شه تا معافیت شاملمون بشه.

 

5812...0915: سلام، لطفا بررسی کنید پذیرفته شدگان استخدامی سال 96 قوه قضاییه چه زمانی شروع به کار می کنند؟؟ ما الان دو سال است بلاتکلیفیم

 

3560...0918: باسلام وخسته نباشید. تکلیف خانواده هایی که مستأجرند الان هم قراره اسباب اساسیه هاشون ریخته بشه توی کوچه که واقعا برای نان تو سفره شان معطلند! و پولی جهت تعویض کارت ملی نداشتند، قراره چطور بشه؟ لطفا پخش کنید.

 

2036...0913: با سلام. لطفا مجدانه پیگیری بفرمایید. حدود 8 ماه می باشد که وزارت آموزش و پرورش اضافه کار اداری به کارکنان شهرستان ها و مناطق پرداخت نکرده است این در حالیست که خود کارکنان وزارتخانه به صورت ماهانه سقف اضافه کار اداری را دریافت کردند.

 

9202...0919: باسلام وادب، سازمان تأمین اجتماعی و داروخانه 13 آبان قادر به تأمین داروهای بیماران خاص نیستند آنها حتی توانایی برنامه ریزی داروها و سهمیه بندی در سیستم خود و نام دارو و تاریخ دریافت داروی بیماران را ثبت و ضبط کنند و این به خاطر بی کفایتی وزیر رفاه و بی کفایتی وزیر بهداشت می باشد.

 

3242...0991: با عرض تسليت چرا به حقوق معلولانی که از کار افتاده و بالای 70 درصد معلوليت هستند نيستيد

 

8282...0933: سلام. مشکل بزرگ حمل و نقل و نبود مترو با وجود شهرک صنعتی شمس آباد. زندان بزرگ تهران.دانشگاه پیام نور.و جمعیت زیادی که اینجازندگی می کنند.علیرضا ابراهیمی

 

7507...0913: سلام وقتتون بخير. بنده از پذيرفتگان آزمون پتروشيمی پادجم هستم، قبل از عيد مراحل طب كار هم انجام داديم. ٢٢٠ نفر ظرفيت قبولي بودش، ٥٠ نفر رو آخر فروردين بردن دوره. مابقی ١٧٠ نفر ديگه هنوز بلاتكليف موندیم. خيلی از ماها متاهل هستند، از كار قبلی استعفا دادن. هنوز تكليفمون رو مشخص نكردند. ممنون ميشم يه پيگيری كنيد.

 

3675...0917: سلام با عرض خسته نباشیدخدمت پرسنل باشگاه خبرنگاران. پس از گذشت نه ماه از قبولی در آزمون پتروشیمی پلیمر پاد جم متاسفانه هنوز خبری از برگزاری دوره آموزشی و دعوت به کار نیست و هر چقدر تماس میگیریم یا پاسخ داده نمیشه یا این ماه و اون ماه میکنن، ضمن اینکه از ۲۲۰نفر قبول شدگان، ۵۰ رو دعوت به کار کردن، خیلی از قبول شدگان از جمله خودم شغل قبلیمون رو استعفا دادیم فقط به امید اینکه تماس بگیرن و دعوت بکار بشیم اما متاسفانه با سهل انگاری مسئولین پاد جم زندگی اکثر نفرات باقیمانده در حال فروپاشیدن است، لطفا پیگیری کنید.

 

3420...0913: سلام اضافه کار کارکنان اداری آموزش و پرورش با احتساب خرداد 98هشت ماه پرداخت نشده است لطفاً پیگیری شود.

 

1201...0919: سلام امشب خبر تاسف بار شنيديم تعدادی از زنان معتاد را نيروی انتظامی به علت نداشتن جا و امکانات آزاد و رها نمود و اين موضوع همه مسولين را زير سوال مي برد و تمسخر خارجی ها را در بردارد لذا خيرين به جای ساختن مسجد و مدرسه دارالشفا برای اين بينوايان بسازند.

 

4681...0915: با سلام. لطفا و خواهشا یک گزارش تهیه کنید از وضعیت بلاتکلیفی ۷۲۰۰ نفری که در آزمون استخدامی کارکنان قوه قضایه پذیرفته شدن و حتی تمام مراحل استخدامی رو هم طی کردن و الان منتظر به اصطلاح تخصیص بودجه از طرف دولت هستند. جالبه بدونید این آزمون در آذر ماه ۹۶ برگزار گردیده و این افراد هنوز بلاتکلیف است. قوه قضایه میگه ما منتظر تخصیص بودجه هستیم. و رییس برنامه و بودجه هم اظهار بی اطلاعی میکنه از این افراد و این آزمون.از شما خواهش میکنم با رسانه ای کردن این موضوع به تسریع این استخدامی کمک کنید.در مورد صحت موضوع هم میتونید از خود قوه قضایه پیگیر ماجرا شوید.با تشکر

 

9904...0911: سلام خسته نباشید من یک ایثارگرم 2سال جبهه ای دارم از دوران آقای روحانی وعده حق وحقوق دادند3 دوره ثبت نام کردیم وخبری نشد من یک کارگرساختمان ساده ام خودم و همسرم بیمار هستیم شعبان مهدوی مازندران بهشهر.

 

0428...0939: کی ماه التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشتگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی واریزمی شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار