دومین نمایشگاه جهیزیه و ملزومات ازدواج در اصفهان برگزار می شود

دومین نمایشگاه جهیزیه و ملزومات ازدواج از یازدهم تا شانزدهم خردادماه درنمایشگاه بین المللی اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، دومین نمایشگاه جهیزیه و ملزومات ازدواج از یازدهم تا شانزدهم خردادماه در اصفهان برپا می‌شود تا خانواده‌های اصفهانی شرایط ویژه‌ای برای خرید و بازدید از آخرین محصولات این بخش داشته باشند.

در این نمایشگاه ۱۶۰ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، قم، گیلان، یزد و قزوین به ارائه محصولات خود می‌پردازند و شرایط ویژه‌ای را نیز برای فروش محصولات خود در نظر گرفته‌اند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انواع لوازم خانگی، لوازم و ظروف آشپزخانه، لوستر و چراغ‌های تزئینی، فرش، تابلو فرش، تزئینات منزل، مبلمان، دکوراسیون، مصنوعات چوبی و کالای خواب در بیش از ۹ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش درخواهد آمد.

دومین نمایشگاه جهیزیه و ملزومات ازدواج اصفهان برند‌های مطرحی را گرد هم جمع کرده است که از آن جمله می‌توان به لوازم خانگی اسنوا، لوازم خانگی بوش، سپاهان جارو، فرش اعظم قیطران، مبل چوبکده میلاد، مبل ایده‌آل تهران، لوستر خالقی، لوستر آنتیک، لوستر درخشان، تشک و سرویس خواب چوبی رویال، مبل آکاژو، مبل دارکوب، مبل نارون، لوازم آشپزخانه مدرن (برلیانت)، تصفیه هوا اسنواکوی و لوازم برقی سیماران اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز‌های ۱۱ تا ۱۶ خردادماه امسال به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه جهیزیه و ملزومات ازدواج در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار