دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن طرح آمریکایی «معامله قرن» از مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار استان دعوت کردند تا همانند سنوات گذشته در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کنند.

دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  در بخشی از بیانیه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان آمده است: روز قدس، میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز فریاد آزادیخواهان جهان علیه ظلم و جور، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و استکبار جهانی است، حضرت امام خمینی (ره) با توجه به ماهیت نامشروع رژیم صهیونیستی و با ژرف اندیشی و آینده نگری کم نظیرشان و با شناخت از ذات اشغالگران در تمامیت تاریخ، به منظور حمایت از مردم ستمدیده فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام نهادند تا به جهانیان تاکید کنند هیچ گاه نباید در برابر ظلم و جور سکوت کرد و همدل و هم صدا باید به صحنه آمد.

همچنین در بیانیه شرکت غله خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ آمده است: روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یک هویت اصیل و ابتکاری جاودان از سوی سلسله جنبان بیداری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مصداق بارز این پایبندی و هم عهدی میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که امروز آنچنان ریشه دوانده که به هیچ قیمتی قابل معامله نیست.

بیانیه فرمانداری شهرستان زاهدان نیز می‌افزاید: از اقشار مختلف مردم شریف، فرهیخته و همیشه در صحنه شهرستان زاهدان، احزاب و تشکل‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی دعوت می‌شود که همچون سنوات گذشته با حضور حداکثری همراه دیگر ملت‌های مسلمان بخصوص ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس در برهه‌ای حساس از زمان که استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و با همراهی برخی از حکام خود فروخته عرب در حال اجرای نقشه شوم خود موسوم به معامله قرن به منظور مشروعیت بخشیدن به اشغالگران قدس شریف است و می‌کوشد با این حربه شیطانی برای همیشه ملت فلسطین را به عنوان ملتی عربی و اسلامی از حق و حقوق مشروع آن محروم سازد، شرکت کنند و در این روز با سر دادن فریاد مظلومیت فلسطینیان بار دیگر ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نقشه‌های پلید استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی را نقش بر آب سازید.

در بیانیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان آمده است: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است.

اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس این روز را روز فریاد و مقاومت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز عنوان کرد.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در بیانیه می‌افزاید: امسال برحسب وظیفه شهد حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جامعه کارگران و کار آفرینان در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود تا هم صدا با ملت‌های آزاده جهان فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سردهند.

در بیانیه سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستانضمن دعوت مردم به راهپیمایی روز قدس آمده است: فلسطین امروز به قلب عاطفی امت اسلامی جهان تبدیل شده است. برنامه ریزان پوچ گرای صهیونیستی باید بدانند که هر چقدر بر محدود کردن انوار تابناک خورشید عدالت بر این سرزمین مقدس تلاش کنند، این نور الهی است که از تمامی سد‌ها و موانع عبور می‌کند و با ایمان و تقوای انسان‌های حق طلب، پیروزی و رهایی قدس از چنگال صهیونیست‌های تروریست، بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/ع

حضور مردم ولایتمدار سیستان وبلوچستان  در راهپیمایی روز قدس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار