نه به معامله قرن؛

آمریکا به دنبال تحمیل برجام دو و محدود سازی موشکها بالستیک و سیستم دفاعی کشور/ ایران قدرت برتر نظامی در منطقه

 آمریکا به دنبال تحمیل برجام دو و محدود سازی موشک‌ها بالستیک و سیستم دفاعی کشوراست.

آمریکا به دنبال تحمیل برجام دو و محدود سازی موشکها بالستیک و سیستم دفاعی کشور/ ایران قدرت برتر نظامی در منطقهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش خطبه های نماز جمعه همدان  و در جمع راهپیمایان  روز قدس گفت : آمریکا به دنبال تحمیل برجام دو و محدود سازی موشکها بالستیک و سیستم دفاعی کشور است.

حاج بابایی با بیان اینکه آمریکا به هیج عنوان نمی تواند با ایران در منطقه وارد جنگ شود،گفت: ما جنگ طلب نبوده و به دنبال جنگ نیستیم اما با اقتدار کامل و تمامی ظرفیت از خاک خود دفاع خواهیم کرد.

وی  ایران را قدرت برتر نظامی در منطقه دانست و گفت:امنیت جمهوری اسلامی با برخی اقدامات نخ نما شده و سطحی که شخصی را در خیابان و کوچه با چاقو مجروح یا شهید کنند دچار لطمه و آسیب نمی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آزادی کربلا، سوریه و ظهور گروه های جهادی اسلامی در منطقه حاصل و نتیجه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

حاج بابایی در ادامه افزود: امریکا با قدرت برای مقابله با ایران ورود پیدا کرده است اما به امید خدا و به پشتوانه ی مردم و رهبری ملت ایران همیشه پیروز و سربلند خواهند بود.

وی با اشاره به آسیب های وارد شده به انقلاب و کشور و با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ناشی از اسلام نیست،افزود:ظهور تفکرات لیبرالی و اقتصاد لیبرال اقتصاد اسلامی ما را با بی توجهی مسئولان تضعیف کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی رحمت الله علیه در حمایتت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با ظلم و اشغالگری ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا از سلطه یک جانبه آمریکا خارج و به دو قطبی طاغوت و اسلام تقسیم شد

حاجی بابایی  با اشاره به مذاکره آمریکا و شوروی در ابتدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امریکا با این مذاکره اقتصاد،فرهنگ و سیاست شوروی سابق را متلاشی کرد.

وی  بابیان اینکه باید از تاریخ و بدعهدهای آمریکا درس گرفت،گفت: آمریکا برای ایران در غالب برجام همان برنامه شوروی سابق را با کشور آغاز کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به تخلف آشکار دولت در همسان سازی حقوق کارمندان دولت، اظهار داشت: دولت در برابر اجرای قانون مصوب مجلس سرسختانه مقاومت می کند و قانون را به طور کامل اجرا نکرده و در اجرای قانون سلیقه خود را دخیل می کند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بروز اشرافیگری در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که در انقلاب اسلامی مسئولیت گرفته و از رانت نفوذ استفاده می کند،خادم نظام و مردم نیست و بزرگترین خیانت را نظام و کشور می کند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه باید برای توسعه و پیشرفت کشور کار جدی را در دستور قرار داد،گفت:اینکه مردم به وضع موجود و گرانی ها اعتراض نمی کنند ناشی از رضایت از دولت نیست بلکه خود را مدیون شهدا و نظام مقدس اسلامی می دانند و بهانه به دست دشمن نمی دهند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت:۱۲۴شهید و ۲۴۲جانباز از تیپ همدان در شب و بیست سوم رمضان در عملیات رمضان تقدیم اسلام و انقلاب شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بالاترین  درجه تقوا را پروا از خدا و دوری از طاغوت دانست و با اشاره به لزوم برخورد با طاغوت در قرآن کریم افزود: در روز قدس مردم همدان و ایران با تمام وجود در صحنه حاضر شدند و به این رهنمود قرآن عمل کردند.

انتهای پیام/د.ا

ایران قدرت برتر نظامی در منطقه است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.