نه به معامله قرن/ وزیر بهداشت در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

راهپیمایی روز قدس معادلات معامله قرن را بهم می‌زند/ تا پایان سال کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نداریم

نمکی گفت: تا پایان سال چیزی به نام کمبود دارو های اساسی و کسری تجهیزات پزشکی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران روز قدس را یادگاری از رهبر فقید انقلاب در دفاع از مردم شریف فلسطین دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان یار و یاور مردم فلسطین ، صدای مردم جهان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آوریم.

 سعید نمکی با تاکید بر این که راهپیمایی روز قدس در تقویت روحیه مقاومت در منطقه و بخصوص مردم مظلوم فلسطین تاثیر خواهد داشت، گفت: امیدواریم مردم فلسطین روزی از اسارت و به نوعی اشغال گری رژیم صهیونیستی رها شوند.

نمکی با اشاره به طرح موضوع معامله قرن و نقش راهپیمایی روز قدس در این زمینه گفت: قطعا همبستگی میان مردم، در تقویت روحیه مقاومت منطقه ای و مقاومت جدی در برابر دسیسه های طراحی شده به منظور به زانو در آوردن مردم منطقه به ویژه مردم ایران عزیز نیز تاثیر خواهد داشت و بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، در به هم ریختن معادلات مرتبط با معامله قرن موثر خواهد بود.

وزیر بهداشت حضور پر رنگ مردم را در شکست طراحی‌های نابخردانه آمریکا و صهیونیست‌ها، موثر دانست و گفت: امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم شاهد آزادی سرزمین‌های اشغالی از وجود نامبارک صهیونیست ها باشیم.

نمکی  ضمن خواندن این شعر« قطره دریاست، اگر با دریاست *** ورنه او قطره و دریا، دریاست» با اشاره به حضور مسئولان، بیان کرد: بزرگترین رسالت مسئولان، حضور همیشگی در کنار مردم و حرکت در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی به ویژه در شرایط تحریم است و  با تاب‌آوری مردم، خدمت بیشتر به مردم و کوشش جهادی، فشار را به حداقل برسانند.

نمکی بیان کرد: بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگترین راه توفیق کشور تکیه بر درون مرزهای مملکت است  و ما به همه نشان دادیم  مردم صلح طلبی هستیم.

وزیر بهداشت با اشاره به تحریم های ظالمانه امریکا در حوزه های مختلف از جمله دارو و تجهیزات پزشکی گفت: قطعا امریکایی ها و هم پیمانانشان برای اینکه ما را تحت فشار قرار دهند، کالاهای اساسی را تحریم می کنند و  تمام راه های نقل و انتقالات پول را بستند.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه کمبود جدی در حوزه سلامت نداشتیم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال چیزی به نام کمبود دارو های اساسی و کسری تجهیزات پزشکی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر بهداشت در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار