استودیو تری‌آرک اعلام کرد که بخش زامبی مود از بازی Call of Duty: Modern Warfare حذف شده است.

حذف زامبی مود از بازی Call of Duty: Infinite Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،روز گذشته نسخه جدید سری Call of Duty با انتشار تریلری از آن توسط شرکت اکتیویژن معرفی شد. این عنوان با نام Call of Duty: Modern Warfare معرفی شده که در ادامه سری Modern Warfare ساخته شده است. اما به تازگی استودیو Infinity Ward که مسئولیت توسعه دادن این عنوان را بر عهده داشته است، اعلام کرد بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای بخش زامبی مود نخواهد بود.

در این بخش از بازی که با عنوان Call of Duty: Black Ops وارد خانواده Call of Duty شد، گیمرها به صورت آنلاین با هم تیمی‌های خود برای مبارزه و از بین بردن زامبی‌هایی که در نقشه بازی پراکنده شده‌اند، وارد بازی می‌شود. این بخش از بازی توسط استودیو تری‌آرک به بازی اضافه شد و استودیو اینفینی وارد نیز از آن در عنوان Call of Duty: Infinite Warfare استفاده کرد؛ اما به نظر می‌رسد این استودیو قصد ادامه دادن آن را ندارد، چرا که داستان این نسخه از سری Call of Duty روایتگر داستانی واقعی است و زامبی‌ها در این عنوان جایی نخواهند داشت.

حذف زامبی مود از بازی Call of Duty: Infinite Warfare

جیکوب مینکف، کارگردان بخش داستانی عنوان Call of Duty: Modern Warfare به تازگی اعلام کرده است: استودیو تری‌آرک توانایی ساخت حالت‌های مختلف بازی را دارد، اما این استودیو همواره سعی می‌کند تا حس طبیعی و واقعی را به گیمر منتقل کند و استفاده از بخش زامبی مود در این بازی قطعا به داستان آن ضربه می‌زد.


بیشتر بخوانید: احتمال معرفی نسخه جدید سری Sniper Elite در مراسم E3 2019


همچنین جیکوب مینکف اعلام کرد، بخش دو نفره‌ی بازی همچنان در ارتباط با بخش تک نفره بازی خواهد بود، اما اطلاعات بیشتری از بخش فعلا منتشر نخواهد شد. این عنوان قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر وارد بازار جهانی شود و انتظار می‌رود تا زمان عرضه رسمی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

انتهای پیام/

بخش زامبی مود از بازی Call of Duty: Modern Warfare حذف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار