دستگیری سارق طلاجات در کمتر از ۲۴ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق طلاجات درکمتر از ۲۴ ساعت دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت طلا از یک مغازه طلافروشی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارق با ورود به طلافروشی ۲ عدد النگو به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیون ریال را سرقت و سپس متواری شده است.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: ماموران با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، متهم را در حوالی "میدان کارگر"، هنگامی که قصد فرار به زاهدان را داشت دستگیر و در بازرسی از وی، طلا‌های سرقت شده را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهم که جوانی ۱۹ ساله و از اتباع خارجی است در بازجویی‌های تکمیلی به ۲ فقره سرقت از طلا فروشی‌ها اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد که با نصب تجهیزات لازم و رعایت توصیه‌های پلیسی فرصت سرقت را از سارقان گرفته و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/پ

 

شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار