در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پزشکان باید تبلیغات در فضای مجازی را با مجوز نظام پزشکی انجام دهند + نحوه برخورد با متخلفان

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی درباره موضوع تبلیغات پزشکان در فضای مجازی توضیح داد.

رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی پزشکان بر عهده سازمان نظام پزشکی است/ اخطار سازمان نظام پزشکی به متخلفان تبلیغاتیمحمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تبلیغات‌ پزشکی در فضای مجازی اظهار کرد: بر اساس قانون، سازمان نظام پزشکی مکلف به رسیدگی به تبلیغات پزشکی است.
 
وی ادامه داد: امروزه حوزه فعالیت‌های پزشکان  مشخص شده است و باید تبلیغات انجام شده در شان جامعه پزشکی و مردم باشد؛ تبلیغ عمل‌های جراحی هم بر اساس مفاد قانونی باید مبتنی بر واقعیت‌ها انجام گیرد.
 
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: بر اساس آئین‌نامه شورای عالی نظام پزشکی رسیدگی به تخلفات صورت گرفته، بر عهده این سازمان است و این موضوع به دستگاه‌های ذیربط هم ابلاغ شده است.

 با متخلفان تبلیغ در فضای مجازی چه برخوردی می‌شود؟

جهانگیری با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی برای نظارت در تبلیغات در حوزه پزشکی گفت: بر اساس قانون فعالیت در فضای مجازی مصداق تبلیغات است و پزشکان باید برای انجام هرگونه تبلیغاتی از سازمان نظام پزشکی مجوز‌های لازم را اخذ کنند.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت:تذکر‌های لازم به متخلفان در این حوزه داده شده است و در صورت تکرار این مشکل با برخورد جدی سازمان مواجه خواهند شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار