ابراهیمی نیا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ثبات قیمت تالارهای عروسی در آستانه عید فطر/ فعالیت ۴۰۰ تالار پذیرایی در تهران

یک مقام مسئول از ثبات قیمت تالارهای عروسی در تهران خبر داد و گفت: ورودی اکثر تالارها تا ۵۰ درصد هم کاهش یافته است.

خسرو ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه افزایش قیمتی برای تالار‌های عروسی در عید فطر نداریم گفت: قیمت‌ تالارها در ماه های گذشته روند کاهشی داشته، بطوریکه ورودی اکثر تالارها  تا ۵۰ درصد هم کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید: علت تفاوت قیمت تالارهای پذیرایی مشخص شد/ ممنوعیت حضور تصویربرداران فاقد پروانه کسب در تالارها 


رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با اشاره به اینکه درحال حاضر ۴۰۰ تالار پذیرایی در تهران مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: در حال حاضر  قیمت منوی غذا‌ها در تالارهای عروسی مناطق مختلف متفاوت است.

ابراهیمی نیا با اشاره به اینکه گرایش مردم به باغ تالار‌های خارج از تهران بیشتر شده است اظهار کرد: تبلیغات باغ تالار‌های خارج از شهر در فضای مجازی، توانسته بر تالار‌های داخل شهر تاثیر بگذارد.

وی، اخذ مالیات را از دیگر مشکلات در این صنف دانست و گفت: متاسفانه مالیات‌های سنگینی از تالار‌ها گرفته می‌شود.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تصریح کرد: تمام تلاش تالارهای پذیرایی بر آن است که بتوانند امکانات و تسهیلات بیشتری را به مردم ارائه کنند که البته این امر مستلزم تسهیلات بیشتر از سوی مسئولان اتحادیه است.

ابراهیمی نیا یادآوری کرد: اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس به صورت آنلاین در خدمت مشتریان است تا به کوچکترین شکایات در کمتر از ۲۴ ساعت به آنها رسیدگی کند.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس یادآوری کرد: در حال حاضر تالارهای غیرمجازی در تهران مشغول به فعالیتند و به مردم توصیه می کنیم که از رفتن به آنها جدا خودداری کنند چرا که این تالارها، هم ممکن است خارج از عرف اسلامی باشد و هم قیمت چند برابری را از شهروندان طلب کنند، بنابراین از صحت و سقم این تالارها مطمئن شوید.

انتهای پیام/

گرایش مردم به باغ تالارهای اطراف تهران بیشتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار