معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد؛

ساخت یک واحد مسکونی در قالب پویش ملی بهار همدلی

به همت اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک واحد مسکونی در قالب پویش ملی بهار همدلی در مناطق سیل زده کشور ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: در پی اعلام پویش ملی بهار همدلی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حرکتی منسجم و یکپارچه، هزینه ساخت یک واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور را تقبل کردند.

وی بیان کرد: از آنجا که ساخت مسکن در این مرحله از کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده از اولویت بالا و اساسی برخوردار است، می‌توان پویش ملی بهار همدلی را طرحی هوشمندانه و کارشناسی شده دانست.

عزیزی تصریح کرد: بر این اساس، نشست‌های هم اندیشی زیادی با هدف استفاده از آرای دیگران و بهره وری از خلاقیت‌های همکاران برای جذب بالای کمک‌های دانشگاهی برگزار و پیشنهادات ارائه شده بررسی و تجمیع شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به سهمیه بندی وزارت بهداشت، بالاترین میزان انتظار جمع آوری کمک‌های نقدی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را مربوط به علوم پزشکی شیراز دانست و افزود: بر اساس همین سهمیه بندی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به تهیه مبلغ سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای ساخت ۱۲۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور است.

وی ادامه داد: در نشست اخیر هیئت رئیسه دانشگاه که با حضور رئیس و معاونان این مرکز عالی آموزش پزشکی برگزار شد، موضوع جذب و هدایت کمک‌های نقدی دانشگاه بررسی شد و در همین جلسه مصوب شد تا اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به صورت داوطلبانه اقدام به تامین هزینه ساخت یک واحد مسکونی در یکی از مناطق سیل زده کنند.

عزیزی اضافه کرد: تاکنون واحد‌های مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ویژه دانشکده‌های اقماری، اقدامات خلاقانه و خوبی را برای تامین کمک‌های نقدی همکاران و مشارکت هر چه بیشتر در این کار نیک اندیشانه به انجام رسانده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز مشارکت داوطلبانه در پویش ملی بهار همدلی را شامل تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: راه اندازی پویش ملی بهار همدلی حرکتی ماندگار، از مصادیق صالحات و باقیات است و از تمامی همکاران در رده‌های مختلف دانشگاه دعوت می‌شود کمک‌های نقدی خود را به هر میزان، به شماره حساب اعلام شده واریز کنند.

وی تاکید کرد: این حساب بانکی به عنوان حساب متمرکز و اختصاصی پویش بهار همدلی اعلام شده و تمامی وجوهی که از هر فرد حقیقی یا حقوقی به این حساب واریز شود، تنها برای خانه سازی و تهیه مسکن برای هموطنان آسیب دیده از سیل هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ت

پویش ملی بهار همدلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار