با ویژگی‌های جدید بازی FIFA 20 آشنا شوید

شرکت EA ویژگی‌های جدیدی به فیفا ۲۰ اضافه می‌کند تا این بازی آماده عرضه تا سه ماه آینده شود.

با ویژگی‌های جدید بازی FIFA 20 آشنا شویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با پایان یافتن فصل فوتبال در اکثر کشور‌های دنیا، سال بازی‌های ورزشی نیز به پایان خود نزدیک شده و باید به زودی منتظر معرفی سری جدیدی از بازی‌های ویدئویی ورزشی از طرف شرکت‌های مختلف باشیم، اما حقیقتا از نظر اهمیت تولیدات شرکت‌های بازی‌های ورزشی هیچ کدام به EA، قلب دنیای بازی‌های ویدئویی ورزشی نمی‌رسد. مهم‌ترین عنوان این شرکت با نام سری Fifa هرساله یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها در سراسر دنیا به خصوص کشور‌های فوتبال دوستی مانند انگلیس می‌شود. عنوان موفقی که با گذر زمان تنها پیشرفت داشته و روز‌به‌روز گیم‌پلی واقعی‌تری را ارائه می‌دهد.

با ویژگی‌های جدید بازی FIFA 20 آشنا شوید

البته چند ماهی تا عرضه نسخه جدید فیفا باقی مانده اما اخبار و شایعات برای عنوان جدید فیفا آغاز شده و برخی از ویژگی‌های جدید این بازی فاش شده است. طبق اخبار موجود تیم توسعه تخصصی بازی فیفا از سال گذشته به انتقادات و پیشنهادات کاربران گوش داده و در تلاش‌اند تا در سری بعدی فیفا ویژگی‌هایی طبق نظر خریداران اضافه نمایند. این ویژگی‌ها تاکنون بیشتر در موضوعات هوش مصنوعی، پاس‌کاری، شوت تک به تک، زمان‌بندی ضربه نهایی و مواردی از این دست بوده که با بهبود گیم‌پلی در این موارد، روند کلی بازی با پیشرفت چشمگیری مواجه خواهد شد.

در ادامه فهرست بهبود‌های فیفا ۲۰ به اختصار آورده شده است:

با ویژگی‌های جدید بازی FIFA 20 آشنا شوید

هوش مصنوعی در دفاع

  • سیستم دفاع جدید: بازنگری سیستم دفاع تیمی، اصلاحاتی در موقعیت و محل قرار گیری بازیکنان براساس روند انجام بازی ایجاد کرده است، همچنین عملکرد بازیکنان تحت کنترل گیمر نیز تاثیرات بیشتری در دفاع و نتیجه کار خواهد داشت.
  • تکل‌های برنامه ریزی شده: این سیستم جدید توجه بیشتری به نتیجه تکل‌های گیمر بر روی بازیکنان حریف خواهد داشت، به گونه‌ای که برای مثال پس از تکل، توپ در اختیار خود بازیکن بماند یا به هم تیمی‌های نزدیک به صحنه برسد.
  • کاهش تاثیرگذاری هوش مصنوعی: در نسخه جدید فیفا بازیکنان هم تیمی که در فواصل دور از صحنه ایستاده‌اند، کنترل و واکنش‌های کمتری توسط هوش مصنوعی خواهند داشت، در این حالت تکل یا توپ‌گیری خودکار توسط هوش مصنوعی کاهش یافته تا مدیریت دستی تیم توسط گیمر افزایش پیدا کند.
  • بهبود مدیریت دستی: در این حالت با افزایش چابکی و دقت بازیکنان، به گیمر‌هایی که مدیریت دفاع تیمی را در دست می‌گیرند، پاداش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +تریلر


با ویژگی‌های جدید بازی FIFA 20 آشنا شوید

ثبات در شوت‌زنی تک به تک

  • دقت شوت تک به تک: این ویژگی دقت و عملکرد شوت زنی در حالت تک به تک و به خصوص موقعیت‌های ساده درون محوطه جریمه را افزایش می‌دهد.
  • بهبود گل‌زنی: در حالت تک به تک، ایجاد موقعیت و گل‌زنی آسان را افزایش می‌دهد.
  • واکنش‌های دروازه‌بان: با ایجاد تغییرات در واکنش‌های دروازه‌بانان، دفع توپ‌های فوق‌العاده و واکنش‌های کم‌نظیر را کاهش داده تا در حالت تک به تک موقعیتی واقعی‌تر رقم بخورد.
  • شوت بیرون‌پا: تنها برای بازیکنانی با خصیصه شوت‌زنی بیرون‌پا، این ویژگی را بهبود خواهد داد.
  • ارتفاع و قدرت شوت: این ویژگی به گیمر اجازه می‌دهد تا شوت‌های محکم اما زمینی و دقیق را وارد دروازه حرف کند.

با ویژگی‌های جدید بازی FIFA 20 آشنا شوید

انتهای پیام/

اطلاعات جدید بازی فیفا ۲۰

برچسب ها: فناوری ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
فیفا عشقمه عشق
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۱:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
فیفا هر سال بهترینه ولی انصافا امسال یعنی ۲۰۱۹ پیس خیلی بهتر بود از دور نگاه میکردی انگار خود واقعی بود و پیس ۲۰۱۹ مث قبلیا راحت نمیشد گل زد و سبک بازی خیلی بهتر از فیفا بود ولی فیفا تکنیکاش خیلی بیشتره که بعضی اوقات تو ذوق میزنه. فیفا سیاه پوستا رو واقعی تر درست کرده بود مثل پوگبا ولی فیس خیلیا وحشتناک بود مثل مسی انگار ن انگار شبیه مسی بود. مقایسه فیفا ۱۹ با پیس ۱۹ رو سرچ کنید فیلماشو ببینین متوجه میشید چی میگم من که هر دوشو بازی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
دانبال
۰۷:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار