معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی:

بیش از هزار نفر از دانشگاهیان مشهد در مراسم اعتکاف حرم رضوی حضور دارند

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از حضور یک هزار و ۳۶۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های مشهد در مراسم اعتکاف امسال حرم رضوی خبر داد.

بیش از هزار نفر از دانشگاهیان مشهد در مراسم اعتکاف حرم رضوی حضور دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره اعتکاف رمضانیه با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد در مسجدگوهرشاد حرم مطهر رضوی، گفت: این طرح از شامگاه ۱۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۳ این ماه مقارن با سحر بیست و هفتمین روز از ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این طرح همچون سال‌های گذشته با همکاری معاونت دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مشهد برگزار می‌شود که طی آن شبستان نهاوندی ویژه آقایان و شبستان تبریزی ویژه خواهران میزبان روزه‌داران معتکف است.

 معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان قدس رضوی میزبان روزه‌داران در سفره‌های سحر و افطار ماه مبارک رمضان است، گفت: معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی نیز امسال برای معتکفان ویژه برنامه‌های متعددی در قالب سخنرانی، مدیحه‌سرایی، قرائت قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه، بیان احکام، تشکیل حلقه‌های معرفت، اهدای هدایای فرهنگی و... را برگزار می‌کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

حضور دانشگاهیان مشهد در مراسم اعتکاف حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.