عرضه گوشی گلکسی Fold سامسونگ لغو نمی‌شود

پس از گمانه‌زنی‌ها درباره لغو عرضه گلکسی Fold، گوشی منعطف سامسونگ، یک خبرگزاری کره‌ای درباره زمان عرضه آن مطلبی منتشر کرد.

عرضه گوشی گلکسی Fold لغو نمی‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید به یاد نداشته باشید اما هنگامی که پیش فروش سامسونگ گلکسی Fold به عنوان اولین گوشی منعطف جهان شروع شد بعضی از سایت‌های فناوری خرید یک دستگاه منعطف در سال ۲۰۱۹ را اشتباهی گران‌قیمت می‌دانستند.

البته تنها برای سامسونگ این مسئله وجود ندارد زیرا برای Mate X، گوشی منعطف هوآوی نیز این ماجرا صدق می‌کند. خوشبختانه یا بدبختانه فعلا کسی نمی‌تواند گوشی منعطف بخرد زیرا هوآوی که درگیر مسائل جدیدی از سوی آمریکا شده و سامسونگ نیز در حال تعمیر کردن دستگاه خود است.

در حالی که هوآوی به طور واضحی درگیر مسائلی بسیار مهم‌تر از عرضه گوشی منعطف خود شده و ممکن است کل تجارت این شرکت چینی در خطر باشد، سامسونگ هنوز در حال پیدا کردن روشی برای تثبیت صفحه نمایش گلکسی فولد است. این شرکت پس از این که در عرضه دستگاه خود در آوریل گذشته به مشکل برخورد تصمیم گرفت این اتفاق را عقب انداخته و این مسئله را حل کند.


بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تخصصی گلکسی فولد/ شروعی مفتضحانه برای نمایشگرهای تاشو


عرضه گوشی گلکسی Fold لغو نمی‌شود

هنگامی که سامسونگ قصد بهبود بخشیدن به گلکسی فولد را کرد تصمیم گرفت همه مشکلات آن رفع کند که البته متاسفانه این اتفاق هنوز هم رخ نداده است. تا مدتی پیش این که محصول جدید سامسونگ بتواند تا آخر این ماه عرضه شود مسئله‌ معقولی به نظر نمی‌رسید ولی به تازگی یک گزارش از منبع کره‌ای منتشر شده است که ماجرای عرضه این دستگاه را بار دیگر داغ کرده است.

ظاهرا مدیر عامل این شرکت، کوه دونگ جین، هنوز فکر می‌کند که فرصتی برای Galaxy Fold وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک قفسه‌های فروش را ببیند. در طرح فعلی ممکن است یک کنفرانس مطبوعاتی دیگری "به زودی" برگزار شود، که در آن یک تاریخ انتشار جدید اعلام خواهد شد. این رویداد احتمالا در طی دو هفته آینده در میهن این شرکت صورت می‌گیرد و در پایان ژوئن یا آغاز ماه جولای در کره و احتمالا ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود.

البته طبیعتا هنوز زمان دقیقی برای عرضه این محصول اعلام نشده زیرا گفته شده است این تاریخ در کنفرانس آینده آن اعلام خواهد شد. خبر خوبی که در اینجا وجود دارد لغو نشدن عرضه این دستگاه است زیرا پیشتر بعضی گمانه زنی کرده بودند که ممکن است هیچ وقت گلکسی فولد عرضه نشود. در ضمن ترجمه کردن متون کره‌ای برای دریافت اخبار آنی درباره این دستگاه کمی سخت‌تر از حالت عادی است و برای همین ممکن است خبرها کمی دیرتر به دست ما برسند.

کارهایی که این شرکت برای بهبود گلکسی فولد انجام داده‌اند شامل تقویت صفحه نمایش منعطف، بهبود لایه محافظ پلاستیکی که در بالای آن قرار دارد و کم کردن حاشیه بین این لایه و صفحه نمایش می‌شود که به احتمال زیاد به سرعت در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/

زمان عرضه گوشی گلکسی فولد اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.