بسته اخبار حوادث امروز نوزدهم خردادماه ۹۸؛

کشت خشخاش در یک مزرعه مشهد/آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در بردسکن

مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

آتش سوزی دراراضی کوهستانی روستای سرخ آباد ازتوابع بایگ

حدود یک هکتار از مراتع روستای سرخ آباد ازتوابع بایگ به دلایل نامعلوم دچار حریق شد.
 
کشت خشخاش در یک مزرعه مشهد/آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در بردسکن
 
حجتی دهیار سرخ آباد از توابع بخش بایگ گفت:  خوشبختانه این آتش سوزی با بارش باران مهار و خاموش شد.
  سرخ آباد در۷کیلومتری شرق بایگ قرارگرفته است

کشت خشخاش در یک مزرعه مشهد

سرهنگ محتشمی جانشین کلانتری ۲۴ میرزا کوچک خان گفت: نیرو‌های دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری میرزا کوچک خان مشهد از طریق منابع و شگرد‌های پلیسی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد فردی در یک زمین محصور اقدام به کشت گیاه خشخاش کرده است و این گیاهان در حال رشد هستند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ماجرا از نیرو‌های انتظامی برای بررسی دقیق ماجرا وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

جانشین کلانتری ۲۴ میرزا کوچک خان گفت: تحقیقات غیرمحسوس حاکی از آن بود که فردی به نام «ح- ن» در یکی از روستا‌های حاشیه شهر تعداد زیادی بوته خشخاش را به مرحله داشت رسانده است تا به زودی، غوزه‌های حاوی تریاک را از آن برداشت کند.

سرهنگ محتشمی افزود: نیرو‌های انتظامی با تکمیل اطلاعات و جمع آوری اسناد و مدارک کافی، بلافاصله مراتب را به قاضی سلطانی اطلاع دادند و با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد، عملیات پلیس برای دستگیری مزرعه دار و عامل کشت خشخاش‌ها آغاز شد.

وی گفت: ماموران انتظامی در اولین مرحله از این عملیات مزرعه مذکور را که در یک زمین محصور قرار داشت به محاصره درآوردند و با دستگیری مرد ۴۴ ساله (متهم) وارد مزرعه شدند.

جانشین کلانتری ۲۴ میرزا کوچک خان افزود: ماموران نیروی انتظامی با حکم قضایی بیش از هزار بوته خشخاش را بریدند و سپس به بازرسی خانه باغ پرداختند که در نتیجه این بازرسی حدود ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی گفت: با دستور قاضی سلطانی برخی از آلات و ادوات جمع آوری مواد مخدر نیز در محل معدوم شد و متهم ۴۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب مشهد انتقال یافت.
 

مهار آتش سوزی اتوبوس حامل سربازان وظیفه در محور سبزوار به بردسکن

 
سرگرد حسن شاکری فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا حامل ۲۵ سرباز وظیفه که از بجنورد به سمت پادگان محمد رسول الله (ص) بیرجند در حال اعزام بودند در کیلومتر ۴۰ محور سبزوار به بردسکن اتوبوس دچار حریق و این آتش سوزی بدون خسارت جانی مهار شد.
 
وی افزود: خوشبختانه با عکس العمل به موقع راننده، تمامی سربازان از داخل اتوبوس خارج و با تماس به سامانه  ۱۲۵ آتش نشانی بردسکن، اکیپی به محل حادثه اعزام و نسبت به مهار و خاموش کردن حریق اقدام شد.
 
فرمانده پلیس راه بردسکن افزود: خوشبختانه در این آتش سوزی هیچ آسیبی به سربازان وارد نشد و همگی توسط یک دستگاه اتوبوس دیگر به پادگان بیرجند اعزام شدند.

 

 
آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در بردسکن/دستگیری سارق گوشی های تلفن همراه هنگام خروج از کشور
 

دستگیری سارق گوشی های تلفن همراه هنگام خروج از کشور

سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایبادگفت: سارق ۹۹ دستگاه تلفن همراه سرقتی هنگام خروج از کشور از طریق مرز دوغارون توقیف شد.

وی افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر خروج محموله گوشی تلفن همراه هوشمند سرقتی از مرز دوغارون، تیم های پلیس آگاهی شهرستان تایباد وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: در این عملیات یک تبعه خارجی که قصد خروج از کشور را داشت در پایانه مرزی دوغارون دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی ۹۹ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.
سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: طبق تحقیقات اولیه، محموله گوشی های تلفن همراه از شهروندان تهران و شهرهای اطراف آن به سرقت رفته بود.

فرمانده انتظامی تایباد افزود: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان در این زمینه ادامه دارد.

تلف شدن ۱۸راس گوسفند در تایباد

سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: این تعداد گوسفند متعلق به یک گله در محور تایباددر برخورد با یک دستگاه تریلی تلف شدند.

وی با اشاره به دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در تایباد افزود: این افراد که اقدام به مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت و ضرب و شتم کرده بودند بازداشت و روانه دادسرا شدند.

نجات جان یک کوهنورد با بالگرد اورژانس هوایی گناباد


یک کوهنورد که حین کوهنوردی در کوه‌های اطراف درب صوفه دچار حمله قلبی شده بود، با تلاش اورژانس هوایی گناباد از مرگ حتمی نجات یافت.
 
آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در بردسکن/دستگیری سارق گوشی های تلفن همراه هنگام خروج از کشور
امین زمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در پی تماس تلفنی همراه یک کوهنورد با مرکز اورژانس مبنی بر نیاز به فوریت پزشکی برای همراه وی دستور پرواز بالگرد اورژانس هوایی برای کمک به بیمار صادر شد.

وی افزود:پس از فرود بالگرد، اقدامات اولیه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مستقر در بالگرد انجام و بیمار با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اساس معاینات پزشکان، بیمار دچار سکته قلبی شده بود که خوشبختانه با انتقال به موقع از خطر حتمی نجات یافت.
 
زمانی افزود:  بیمار پس از دریافت مراقبت‌های اولیه در بخش مراقبت‌های قلب بیمارستان علامه بهلول گنابادی، برای تکمیل درمان به مشهد مقدس اعزام شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.