قهرمانی کومیته مردان در لیگ برتر کاراته چین

تیم کومیته مردان ایران موفق شد با کسب یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی چهارمین مرحله لیگ برتر را از آن خود کند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان تیم ایران در بخش کومیته مردان موفق شد بالاتر از سایر تیم‌ها بر سکوی قهرمانی تکیه زند.

سجاد گنج زاده مدال طلا، بهمن عسگری، صالح اباذری و سید علی کریمی مدال‌های نقره، مجید حسن نیا و مهدی خدابخشی نیز مدال‌های برنز تیم ایران در بخش مردان را کسب کردند.

پس از تیم ایران تیم قزاقستان با یک طلا و یک نقره دوم شد. ترکیه با یک طلا و یک برنز در مکان سوم قرار گرفت. تیم‌های ونزوئلا و ازبکستان هر کدام با یک طلا چهارم شدند.

کرواسی با یک نقره و آذربایجان با ۲ برنز به ترتیب در مکان‌های پنجم و ششم ایستادند.

تیم‌های مجارستان، مصر، ژاپن، گرجستان و فرانسه با یک برنز مشترکاً در جایگاه هفتمی قرار گرفتند.

در مجموع مردان و زنان نیز تیم ژاپن با ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز در مکان نخست ایستاد. قزاقستان با ۲ طلا و یک نقره دوم شد. تیم ترکیه با ۲ طلا و یک برنز در جای سوم قرار گرفت. چین میزبان بازی‌ها با یک طلا، ۴ نقره و یک برنز چهارم شد و تیم ایران با یک طلا، ۳ نقره و ۴ برنز در مکان پنجم ایستاد.

فرانسه با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز و اسپانیا با یک طلا و یک نقره به ترتیب ششم و هفتم شدند.

ونزوئلا، اوکراین، ازبکستان و کویت با یک طلا، هنگ کنگ با یک نقره و ۲ برنز، کرواسی و صربستان با یک نقره، مصر با ۳ برنز، آذربایجان با ۲ برنز و تیم‌های یونان، سوئیس، ویتنام، مجارستان، گرجستان و مالزی هر کدام با یک برنز به ترتیب در رده‌های هشتم تا سیزدهم قرار گرفتند.

یادآور می‌شود تیم بانوان ایران نیز توسط طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی به ۲ مدال برنز دست یافتند.


بیشتر بخوانید:

نمایندگان کاراته ایران به مدال برنز دست یافتند

تخفیف ۵۰ درصدی به کاراته کا‌ها

گنج زاده طلایی شد، کریمی، عسگری و اباذری نقره گرفتند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از کاراته ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.