کارآفرینان برتر کرمان معرفی می شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت:شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان در سال ۹۸ با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،   محمد علی دهقان در اولین جلسه شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان کرمان گفت: برگزاری این جشنواره نیازمند تبلیغات زیادی است و باید برای رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما نقش مهمی قائل شویم.

وی با اشاره به فرآیند انتخاب کارآفرینان برتر در سه حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات تصریح کرد: استان کرمان دارای پتانسیل بسیاری در حوزه گردشگری است و درنظر گرفتن سهمیه برای کارآفرینان این حوزه در جشنواره ضرورت دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با تأکید بر نقش مهم بخش خصوصی و کارآفرینان خودساخته در توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت: شورای سیاستگذاری جشنواره کارآفرینان برتر باید برای بخش خصوصی سهم قابل ملاحظه‌ای در برگزاری جشنواره قائل شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان در سال ۹۸ با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان آغاز شده است.

رضا اسماعیلی با اشاره به برگزاری دوازده دوره جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در سالیان گذشته در سطح کشور تصریح کرد: در سال ۹۷ تعداد ۱۴۰ کارآفرین برتر در کشور انتخاب شد که ۱۰ نفر از استان کرمان بودند.

وی افزود: در سال گذشته ۲۴۵ طرح در قالب کارآفرین برتر به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شد و در نهایت ۹ نفر به عنوان کارآفرین برتر حائز رتبه شدند که از آن‌ها در مراسمی با حضور فدائی استاندار تقدیر شد.

اولین جلسه شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان کرمان صبح امروز دوشنبه ۲۰ خردادماه ۹۸ به ریاست دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کرمان

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار