ساماندهی ۴۷ کیلومتر از شبکه توزیع برق دیواندره در کردستان

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره از اصلاح و ساماندهی ۴۷ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های توزیع برق این شهرستان در استان کردستان خبر داد.

سینا چاره‌جو با اشاره به تحقق اهداف استراتژیک این شرکت در گفت وگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: در راستای تحقق اهداف استراتژیک و برنامه‌های عملیاتی معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ، مدیریت توزیع برق شهرستان دیواندره با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت تمامی استاندارد‌ها و نکات ایمنی در حین کار توانست بیش از ۴۷ کیلومتر از خطوط توزیع برق فشارضعیف و فشار متوسط در نقاط حساس و مهم این شهرستان را ظرف مدت کمتر از یک‌ماه اصلاح و ساماندهی کند.

وی افزود: این مدیریت با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ایمن سازی خطوط از لحاظ به حداقل رساندن خاموشی‌های ناخواسته، پروژه مذکور را کلید زده و ساماندهی تمامی خطوط نیز در مهلت مقرررا به اتمام خواهد رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره بیان کرد: اتفاقات ناشی از وقوع سیل در فروردین ماه امسال با وجود همه مصائب و تلخی‌ها، تجربه‌ای ارزشمند و آزمونی سخت برای تمامی دست اندرکاران صنعت برق کشور بود تا به سبب آن نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و راهکار‌های مناسب در مواجهه با این قبیل حوادث به‌کار گیرند.

انتهای پیام/م

افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ایمن سازی خطوط برق دیواندره

برچسب ها: وزارت نیرو ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.