دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نشست خبری نمایشگاه الکامپ مطرح کرد:

آینده بهتر شعار نمایشگاه الکامپ امسال/ این نمایشگاه بزرگترین رویداد در حوزه فناوری در کشور است

نشست خبری ۲۵اُمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیر اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

' آینده بهتر ' شعار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور رسول سراییان دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، رضا حیدری مدیر اجرایی الکامپ و اصحاب رسانه‌ برگزار شد.

رسول سراییان در این نشست ضمن اشاره به برخی ویژگی‌های برجسته نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد در حوزه فناوری در کشور ماست. ما امسال ۲۵امین دوره نمایشگاه الکامپ را تجربه خواهیم کرد که در این ۲۵ سال هر سال توانسته‌ایم‌ بخش‌های جدیدتری را به این رویداد اضافه کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند فناوری هم در حال کمک به ماست چراکه امروز در کمتر جایی ما شاهد این هستیم که بحث اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات مطرح نباشد. 

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان بزرگترین تشکل فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور محوریت و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را عهده‌دار است.

سراییان در ادامه گفت: مهمترین کاری را که ما توانستیم در سال‌های گذشته و به طور خاص امسال انجام دهیم این است که یک نمایشگاه چند ذی‌نفعه زیر یک چتر به نام الکامپ را دور هم جمع کنیم.

وی افزود: شعاری که برای نمایشگاه امسال انتخاب شده است، " آینده بهتر" نام دارد و در ضمن برای این شعار زیربخش‌هایی را با عناوین آینده بهتر با elecom stars, آینده بهتر با elecom jobs, آینده بهتر با elecom talks, آینده بهتر با elecom games و آینده بهتر با elecom trends انتخاب کرده‌ایم.

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ادامه داد: در ذیل این نمایشگاه همانطور که اشاره شد زیربخش‌هایی طراحی شده است که دو زیر بخش جدیدِ elecom trends و elecom jobs را ما در این‌ بخش داریم.

رضا حیدری مدیر اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در الکامپ امسال معرفی می‌شود، گفت: «بر این اساس دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدیدی برگزیده می‌شود که توانسته است در خود ابتکار و خلاقیت داشته و همگام با دانش روز باشد.»

وی افزود: ستاد برگزاری الکامپ به شرکتی که بتواند در حوزه نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری دستاوردی جدید ارئه، رونمایی و معرفی کند، تندیس و لوح تقدیر اعطا می‌کند.

گفتنی است؛ بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی از روز ۲۷ لغایت ۳۰‌ام تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار