جزئیات بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20 منتشر شد

بخش فوتبال خیابانی عنوان FIFA 20 تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسل قبل فوتبال خیابانی داشته است.

جزییات بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تریلری که چند روز پیش از طرف شرکت EA  و برای عنوان FIFA 20 منتشر شد، مشخص شد این عنوان دارای بخش فوتبال خیابانی است. تا قبل از این شرکت الکترونیک آرتز به طور رسمی اعلام نکرده بود این عنوان دارای قسمت فوتبال خیابانی است و تنها از روی تریلر می‌شد حدس زد این عنوان دارای بخش فیفا استریت خواهد بود. اولین نسخه از فیفا استریت به سال ۲۰۰۵ بر می‌گردد و آخرین نسخه آن مربوط به سال ۲۰۱۲ می‌شود. هر نسخه از این سری دارای قابلیت‌های جدیدتری نسبت به نسخه قبلی خود بود و شرکت الکترونیک آرتز سعی می‌کرد ایرادات موجود در هر نسخه را بر طرف کند.

اما با تایید وجود داشتن بخش خیابانی در FIFA 20 توسط شرکت EA، اولین تصاویر از آن منتشر شد و بر اساس تصاویر منتشر شده از این بازی مشخص شد قابلیت‌های زیادی به بخش خیابانی عنوان مذکور اضافه شده است. از این قابلیت‌ها می‌توان به بازی در قفس و یا خیابان‌های کشورهای معروف جهان نظیر لندن، آمستردام و توکیو اشاره کرد. گیمرها در این بخش در قالب دو تیم پنج نفره به صورت آنلاین با سایر کاربران و یا به صورت آفلاین و با CPU دستگاه خود به مبارزه می‌پردازد. همچنین گیمر در این نسخه امکان سفارشی‌سازی بازیکن مورد استفاده خود را دارد و می‌تواند او را به دلخواه خود تغییر دهد.

جزییات بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20 منتشر شد

شرکت الکترونیک آرتز در این نسخه از فیفا سعی کرده است همه‌چیز را طبیعی‌تر از قبل جلوه دهد و FIFA 20 از هوش مصنوعی قدرتمندتری نسبت به نسخه قبلی خود بهره می‌برد. در این نسخه سعی شده است روی قوانین فیزیکی توپ نیز کار شود و باتوجه به میزان چرخش بازیکن، جهت و شدت ضربه وارده به توپ نیز تغییر می‌کند. همچنین در این نسخه، هدف‌گیری توپ دقیق‌تر شده است و در صورت اندکی بی دقتی از سوی گیمر، توپ از مسیر درست خود منحرف خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نسخه جدید شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت معرفی شد +فیلم


قرار است بخش فیفا استریت در تمامی نسخه‌های عنوان FIFA 20 موجود باشد و گیمر با خرید نسخه پایه این بازی نیز بتواند از بخش خیابانی لذت ببرد.

انتهای پیام/

فوتبال خیابانی در FIFA 20

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار