دبل اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای غیبت در جلسات کمیته اخلاق/ تاج برای مدیران فوتبالی پادرمیانی می‌کند؟

دبل اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای غیبت در جلسات کمیته اخلاق/ تاج برای مدیران فوتبالی پادرمیانی می‌کند؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هفته پیش و در جریان حواشی دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان در ورزشگاه فولاد اهوز، با صدور بیانیه‌ای سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ را تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تعلیق و حیدر بهاروند (رئیس سازمان لیگ) را به همراه عبدالکاظم طالقانی (عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال خوزستان) احضار کرد.

قرار بود این سه نفر همراه با محمد مهدی الطافی پور (مدیرعامل باشگاه داماش گیلان) شنبه هفته جاری با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون، توضیحات خود را نسبت به اتفاق‌های این بازی ارائه بدهند، اما غیبت آن‌ها در این جلسه سبب شد مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق واکنش نشان داده و اعلام کند: غیبت آن‌ها تخلف بوده و اگر ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در جلسه کمیته اخلاق حاضر نشوند برایشان حکم غیابی صادر خواهد شد.

هرچند فتاحی امروز در جلسه کمیته اخلاق حضور یافت و توضیحات خود را به تورک ارائه کرد، اما سه فرد احضار شده دیگر در جلسه امروز کمیته اخلاق هم شرکت نکردند.

طبق اعلام یک منبع آگاه ۲ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بحث احضارشان به کمیته اخلاق را به مهدی تاج، رئیس فدراسیون ارجاع داده اند و خواستار ورود او به این پرونده شده اند. طالقانی و بهاروند اعتقاد دارند آن‌ها وظیفه خود را برای برگزاری بازی درست انجام داده اند و زمانیکه در جلسه کارگروه رسیدگی به حواشی فینال جام حذفی مشخص شده کنترل امنیت ورزشگاه ارتباطی به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت فوتبال نداشته دیگر دلیلی برای پاسخگویی آن‌ها به کمیته اخلاق وجود ندارد.

برهمین اساس طالقانی و بهاروند از تاج درخواست کرده اند به ماجرای احضارشان به کمیته اخلاق رسیدگی کند و این بحث را به اتمام برساند.

تاج، روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد: تنها ایرادی که در بحث فینال جام حذفی می‌توان به سازمان لیگ وارد کرد این است که چرا مسئولان سازمان لیگ برخلاف نظر نهاد‌های برقراری نظم و امنیت به جای برگزاری بازی پرسپولیس و داماش در ورزشگاه غدیر اهواز آن را در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار کرده اند که البته یکی از مسئولان شورای تامین هم گفته بهتر که این بازی در همان ورزشگاه فولاد برگزار شد. با این تفاسیر دیگر بحث کنترل امنیت ورزشگاه دست سازمان لیگ و فدراسیون نیست.

حال باید دید این پرونده چه سرانجامی خواهد داشت. آیا تاج با پادرمیانی مشکل به وجود آمده را حل می‌کند یا اینکه کمیته اخلاق با اصرار روی حضور بهاروند و طالقانی در این کمیته و ۲ بار غیبت آن‌ها در نهایت حکم خود را به ضرر این افراد و همچنین سعید فتاحی اعلام‌می کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار