۲۵ خرداد زمان برگزاری همایش تخصصی انتقال آب دریای خزر

همایش علمی ضرورت انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان در دانشگاه سمنان برگزار می شود.

۲۵ خرداد زمان برگزاری همایش تخصصی انتقال آب دریای خزربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دبیر علمی همایش ضرورت انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان گفت: همایش علمی تخصصی ضرورت طرح انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان ۲۵ خرداد با حضور مسئولان ملی، استانی و صاحب نظران در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

مجید قلهکی در نشست با خبرنگاران افزود: پس از ایجاد دبیرخانه همایش در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان در اردیبهشت سال ۹۷، دعوت نامه‌هایی برای بیش از ۱۲۰ نفر از متخصصان و دانشگاهیانی که در زمینه اجرایی و پژوهشی سوابقی در حوزه مدیریت منابع آب داشتند در سه نوبت ارسال و نهایتا مقالاتی به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۶۰ عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد افزود: پس از بررسی مقالات در کمیته علمی همایش، ۳۲ مقاله برای ارائه در روز همایش به صورت سخنرانی‌های کلیدی و پوستر برای محققان و کارشناسان پذیرش شد.

قلهکی گفت: این همایش در محور‌های فرهنگ مصرف، فنی، زیست محیطی، ژئوپلیتیکی و سیاسی، اقتصادی-اجتماعی و سرمایه گذاری، تامین آب مورد نیاز استان سمنان از طریق انتقال آب از دریای خزر را مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام / گ 

میزبانی سمنان در همایش تخصصی انتقال آب دریای خزر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار