تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در بزرگراه کاشان- قم/۲ نفر کشته و ۲۷ نفر مجروح شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از وقوع تصادفی مرگبار در اتوبان کاشان – قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمد شهیدی  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به حادثه مرگبار تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تریلر اظهار کرد: ساعت ۲:۵۹ بامداد امروز حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در ۴۰ کیلومتری قم در بزرگراه کاشان- قم به اورژانس قم گزارش شد.

وی بیان کرد: در کمتر از ۴ دقیقه نخستین آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و پس از آن نیز نسبت به اعزام ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اقدام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یک مرد ۴۵ ساله و یک مرد ۲۵ ساله از سرنشینان اتوبوس که از یاسوج عازم تهران بود جان باختند.

وی یادآور شد: ۲۷ نفر مصدوم دیگر این حادثه به مراکز درمانی شهید بهشتی و فرقانی منتقل شده‌اند که در بین آن‌ها مورد بدحال گزارش نشده است.

سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: یک دستگاه اتوبوس که از مقصد یاسوج به تهران در حال حرکت بود ساعت ۳ و پنج دقیقه بامداد امروز در کیلومتر۳۰ محور کاشان به قم (روبروی مجتمع مارال ستاره) - با یک دستگاه تریلر که در پارکینگ متوقف بود برخورد کرد.

 افزود: در این حادثه ۲ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند که زخمی شدگان با اتوبوس آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: تعدادی از مجروحین بصورت سرپائی درمان و مرخص شدند و ۶ نفر نیز که دچار شکستگی شده بودند تحت درمان تکمیلی‌تر قرار گرفتند.

سرهنگ  پناهی، عدم توجه راننده اتوبوس به جلو و خواب آلودگی وی را علت این سانحه اعلام کرد.

انتهای پیام/الف

سانحه تصادف اتوبوس و تریلر در اتوبان کاشان - قم

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.