افتتاح دومین نمایشگاه گروهی نقاشی گالری گلستانه / لزوم ورود فرماندار نایین جهت حمایت از هنرمندان

دومین نمایشگاه گروه نقاشی گالری گلستانه با محوریت هنر‌های تجسمی و نقاشی، به همت موسسه بنیان فرهنگ وهنر در نایین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، فرحناز معصومی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۴۰ اثر در تکنیک‌های گچ پاستل، رنگ و روغن، سیاه قلم، و مدادرنگ توسط ۲۰ هنرجو مورد بازدید علاقه‌مندان به این هنر قرار گرفت.

این سرپرست نمایشگاه ضمن تشکر از حمایت‌های آقای جعفری مسئول موسسه بنیان فرهنگ و هنر و حجت الاسلام حبیبی مسئول فرهنگسرای اندیشه شهرداری این شهرستان افزود: این نمایشگاه تا روز ۲۴ خرداد ماه به صورت صبح و بعدازظهر در محل ایران خودروی سابق واقع در خیابان امام خمینی (ره) شهر نایین برای بازدید عموم مردم دایر است.

معصومی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تقویت کار گروهی و شناسایی و پرورش استعداد‌های هنری این شهرستان دانست.

وی با اشاره به حضور کوچک‌ترین هنرمند شرکت کننده در این نمایشگاه افزود: در تلاش هستیم تا هنر نقاشی از آغازسنین کودکی به فرزندان و خانواده‌ها آموزش دهیم و این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای کشف استعداد‌ها و توانمندی بانوان هنرمند است.

سرپرست نمایشگاه در پایان گفت: این نمایشگاه آثاری از فاطمه محمدی، صفورازندوانی، زهراانواری، مرضیه عرب، زهراحمیدپور، عمادکاشفیان، نرگس غفوریان، عالمه سلطانی، سمیرا سعادت، همدم زمانی، ملیحه محمدی، فاطمه محمودزاده، زهراحیدری، نازنین مرادی، مرضیه رضایی، صفیه محمدی، فاطیما متولیان، الهه نویدی را در خود جای داده است.

فاطمه محمدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،می‌گوید: نمایشگاه تاثیر خوبی در روند فعالیت هنرمندان دارد چرا که به خودی خود باعث تشویق و دیده شدن هنرمند می‌شود.

این هنرمند با ابراز گله مندی از مسئولین افزود: مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه حمایت از هنرمندان را فراهم کند نه اینکه مانع هنر و استعداد‌های خوبی که در شهرستان وجود دارد شود و اگر فرماندار شهرستان به عنوان نماینده دولت در این زمینه ورود کند باعث از بین رفتن هنر در این شهرستان می‌شود.

وی در پایان گفت: اگر مکان فرهنگی هنری برای برپایی نمایشگاه‌های عکس و نقاشی همچنین خطاطی وجود داشته باشد می‌شود این گونه کار‌های فرهنگی را ترویج و افزایش داد.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.