انصارالله: فرودگاه‌های یمن بسته بماند، فرودگاه‌های کشور‌های متجاوز را به تعطیلی می‌کشانیم

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تهدید کرد اگر فرودگاه‌های یمن همچنان بسته بماند، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با حملات خود، فرودگاه‌های کشور‌های متجاوز را به تعطیلی خواهند کشاند.

انصارالله: فرودگاه‌های یمن بسته بماند، فرودگاه‌های کشور‌های متجاوز را به تعطیلی می‌کشانیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تهدید کرد اگر فرودگاه‌های یمن همچنان بسته بماند، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با حملات خود، فرودگاه‌های کشور‌های متجاوز را به تعطیلی خواهند کشاند.

علی القحوم درباره حمله موفقیت آمیز موشکی به فرودگاه اب‌ها در جنوب عربستان افزود: معادله نظامی روشن است، اگر فرودگاه‌های ما را تعطیل کنید، ما مقابله به مثل خواهیم کرد و فرودگاه‌های شما هم بسته خواهد شد. ما می‌توانیم فرودگاه‌های متجاوزان را هدف قرار دهیم و این فرودگاه‌ها را هدف مشروع برای خود می‌دانیم.

وی تاکید کرد: متجاوزان باید بفهمند که ما در پنجمین سال جنگ یمن، توانایی‌های نظامی بیشتری به دست آورده ایم و سلاح‌های پیشرفته‌تر و بیشتری تولید می‌کنیم. فرماندهی نظامی، اهداف مناسب را تعیین می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار