ستاره پدیده شاگرد نکونام شد

محمد قاسمی نژاد با عقد قراردادی به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قاسمی نژاد، هافبک ۳۰ ساله تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که سابقه بازی در تیم‌های خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و ... دارد و در ابتدای لیگ هجدهم به این تیم پیوست، پس از یک سال راهی فولاد خوزستان و با قراردادی به مدت ۲ سال شاگرد جواد نکونام شد.

او در لیگ هجدهم ۶ پاس گل داد و جز بازیکنان موثر بود، اما قراردادش را تمدید نکرد و به فولاد خوزستان رفت. البته پسرعموی این بازیکن (امین قاسمی نژاد) قراردادش را تمدید کرد تا همچنان در مشهد بماند.

همچنین حسین شنانی، وینگر آبادانی سپیدرود با عقد قراردادی ۱ ساله به فولاد خوزستان پیوست.

فولاد خوزستان تاکنون شهاب گردان و محمد بلبلی را به خدمت گرفته و احتمال دارد احمد عبدالله زاده و پژمان منتظری را جذب کند، اما صابر حردانی و لوسیانو پریرا  در صدد جدایی از این باشگاه هستند. البته وضعیت بلبلی مبهم است و قراردادی نیز با استقلال تهران امضا کرده و از سویی دیگر مدیران سپیدرود بیان کردند او باید به این تیم بازگردند.

لازم به ذکر است، پس از پایان لیگ هجدهم و با توجه به توافق نکردن مدیران فولاد با افشین قطبی، جواد نکونام هدایت این تیم را برعهده گرفت و در صدد است تا این تیم را به آسیا و قهرمانی برسد.


بیشتر بخوانید:

الهامی: مگر با پدیده قرارداد داشتم که کنار گذاشته شوم؟ / با ۲ تیم لیگ برتری مذاکره داشته ام

رحمتی با پدیده توافق کرد

بازیکن جنجالی لیگ ایران مقابل مسی قرار می‌گیرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه فوتبال پدیده شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار