الهامی: مگر با پدیده قرارداد داشتم که کنار گذاشته شوم؟ / با ۲ تیم لیگ برتری مذاکره داشته ام

مربی پدیده شهر خودرو به خبر برکناری‌اش از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی که سال گذشته به عنوان یکی از دستیاران یحیی گلمحمدی در کادر فنی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو حضور داشت، امروز اخباری مبنی برکنار گذاشتنش  از این تیم منتشر شد.

در این خصوص الهامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اولا که من قراردادی با پدیده نداشتم. یک ماه پیش من به فرهاد حمیداوی مالک  پدیده شهر خودرو و قائم مقام باشگاه  اعلام کرده بودم به دلیل پاره‌ای از مشکلات نمی‌توانم برای سال بعد در خدمت این تیم باشم.

مربی فصل گذشته پدیده شهر خودرو ادامه داد: نمی‌دانم دلیل این که این خبر امروز منتشر شده است، چیست؟ من یک سال خیلی خوب را در مشهد تجربه کردم و از شخص یحیی گلمحمدی باید تشکر کنم و امیدوارم سال آینده چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. اما من با پدیده قرارداد نداشتم که کنار گذاشته شوم.

او درباره اینکه وقتی قراردادی با پدیده نداشته است، چگونه از تیم کنار گذاشته شده، خاطرنشان کرد: من هم نمی‌دانم وقتی قرارداد ندارم این کلمه‌ی کنار گذاشتن برای چیست؟ دلیلش را هم نمی‌دانم اما من ماه‌های قبل به باشگاه پدیده اطلاع داده بودم که سال آینده نمی‌توانم در کنارشان باشم. من رفتنم از پدیده را به سرآسیابی قائم مقام باشگاه اطلاع داده بودم.

الهامی در خصوص اینکه سال بعد در چه تیمی مربی گری خواهد کرد گفت: صادقانه بگویم که با ۲ تیم لیگ برتری مذاکره کرده ام و تا حدود زیادی بحث قراردادم با این تیم‌ها مشخص است و قراردادی با پدیده نداشتم، اما با این حال از همه مدیران تیم فوتبال پدیده تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

رحمتی با پدیده توافق کرد

حمیداوی: انگار هیچ منعی برای سرخابی‌ها وجود ندارد

برزیلی‌ها در راه مشهد


انتهای پیام/

واکنش الهامی به کنار گذاشتنش از تیم فوتبال پدیده شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار