کاملا هریس: ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی است

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا اعلام کرد «دونالد ترامپ» یک «تهدید امنیت ملی» محسوب می‌شود.

کاملا هریس: ترامپ یک تهدید امنیت ملی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، کاملا هریس، سناتور دموکرات کالیفرنیا و نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در مصاحبه با شبکه «ای بی سی» واکنش نشان داد و او را یک «تهدید امنیت ملی» خواند.

دونالد ترامپ در مصاحبه روز گذشته با «ای بی سی» اعلام کرده بود اگر کشور‌های خارجی اطلاعات مخربی درباره رقبای انتخاباتی او داشته باشند، وی این اطلاعات را دریافت خواهد کرد و حتی ممکن است به سازمان اف بی آی هم گزارش نکند!

کاملا هریس ضمن انتقاد از ترامپ گفت: چین به این اظهارات گوش می‌کند. روسیه گوش می‌کند. کره شمالی گوش می‌کند. بگذارید حقیقت را بگوییم: رئیس جمهور آمریکا یک تهدید امنیت ملی است.

همچنین تعدادی از دیگر نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به این مصاحبه جنجالی ترامپ واکنش نشان دادند. کرستن جیلیبرند، سناتور دموکرات نیویورک در حساب توییتر خود نوشت: وقت آن رسیده است که کنگره روند استیضاح (ترامپ) را آغاز کند.

الیزابت وارن، سناتور دموکرات ماساچوست در واکنش به این مصاحبه در حساب توییتر خود نوشت: گزارش مولر این حقیقت را آشکار کرد که یک قدرت خارجی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ما حمله کرد تا از ترامپ حمایت کند. ترامپ هم از این کمک استقبال کرد. حالا او (ترامپ) می‌گوید دوباره این کار را انجام می‌دهد. زمان آن رسیده که دونالد ترامپ استیضاح شود.

گزارش رابرت مولر که چندی پیش منتشر شد جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت. مولر در این گزارش ۱۰ مورد احتمالی از کارشکنی‌های ترامپ در اجرای عدالت را فهرست بندی کرده بود. به همین دلیل تاکنون دموکرات‌های زیادی خواستار استیضاح ترامپ شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار