سرپرست فرمانداری بوکان بر تسریع در روند ایجاد سایت گلخانه‌ای سریل آباد تاکید کرد

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: امید است که به زودی زیر ساخت‌های سایت گلخانه‌ای سریل آباد جهت واگذاری به سرمایه گذاران تکمیل و در ماه‌های آینده شاهد بهره برداری از طرح مذکور باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در جلسه تعیین تکلیف سرمایه گذاران سایت گلخانه‌ای سریل آباد به تسریع در امر تعیین تکلیف سرمایه گذاران معرفی شده به استان جهت عقد قرارداد و طی کردن مراحل قانونی واگذاری محل اجرای طرح به آنان تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاران معرفی شده جهت اجرای طرح گلخانه در سایت سریل آباد از میان ۴۰ متقاضی تعیین شده اند که معیار اصلی جهاد کشاورزی، توانایی مالی، تخصص و سابقه سرمایه گذار جهت کار در گلخانه بوده است.

او افزود: امید است که به زودی زیر ساخت‌های سایت گلخانه‌ای سریل آباد جهت واگذاری به سرمایه گذاران تکمیل و در ماه‌های آینده شاهد بهره برداری از طرح مذکور باشیم.

گفتنی است در این جلسه تامین گاز سایت گلخانه‌ای سریل آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد شرکت شهرک‌های کشاورزی استان آذربایجان غربی هماهنگی لازم را با اداره گاز شهرستان بوکان جهت تکمیل خط انتقال گاز تا درب ورودی سایت مذکور به عمل آورد.

در ادامه نیز مقرر شد که پس از اتمام مهلت فراخوان جذب سرمایه گذاران، شرکت شهرک‌های کشاورزی استان به قید فوریت مراحل اداری و عقد قرار داد با متقاضیان سرمایه گذاری در سایت گلخانه‌ای سریل آباد را انجام و پروژه وارد فاز واگذاری گردد.

جلسه تعیین تکلیف سرمایه گذاران سایت گلخانه‌ای سریل آباد با ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان آذربایجان غربی، مدیریت جهاد کشاورزی، رئیس بانک کشاورزی و مسئولان مربوطه در سال اجلاس فرمانداری بوکان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 

لزوم ایجاد سایت گلخانه‌ای سریل آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.