داوری: باید پشتیبان تیم ملی والیبال باشیم/ تمام هواداران به صورت الکترونیکی بلیت تهیه کرده بودند/ صدرنشینی در لیگ ملت‌ها را تقدیم مردم می‌کنیم

داوری: باید همه پشتیبان تیم ملی والیبال باشیم/ تمام هواداران به صورت الکترونیکی بلیت تهیه کرده بودند/ صدرنشینی در لیگ ملت‌ها را تقدیم مردم می‌کنیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال گفت: سالن غدیر ارومیه ۵ هزار نفر ظرفیت دارد، اما ۵۰۰ هزار نفر برای حضور در سالن متقاضی هستند.۲ سینما را خالی کردیم و در هفت پارک شهر هم ویدیو پروژکشن قرار داده شده تا هواداران بتوانند در فضایی پرشور بازی‌های تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها را ببینند.

وی خاطر نشان کرد: از مسئولان به دلیل زحماتشان و رسانه‌ها به دلیل پوشش خبری لیگ ملت‌های والیبال تشکر می‌کنم. الان وقت حمایت از تیم ملی است و باید همه پشتیبان تیم ملی باشیم.

داوری گفت: از سالن تا هتل بالغ بر ۲ ساعت در راه بودیم چرا که شور و شوق مردم ارومیه سبب شده بود این مسیر ۱۰ دقیقه‌ای را ۲ ساعت طی کنیم. از مردم واقعا ممنونم و صدرنشینی لیگ ملت‌ها مبارکشان باشد.

وی بیان کرد: با وجود این حجم متقاضی مردم در فضای بسیار مطلوبی با کارت ملی شان بلیت خریده و بدون مشکل در سالن حضور یافتند. تمام هواداران به صورت الکترونیکی بلیت خریده بودند.

داوری اظهار داشت: همه باید پشتیبان بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال باشیم تا با قدرت جلو برویم. از مدیران و مردم آذربایجان غربی و اردبیل تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار