شهردار سنندج گفت: شهرداری آمادگی لازم برای تامل وهمکاری با تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات ومعضلات سطح شهر رادارد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت الله صیدی شهردار سنندج در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان  گفت:شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی نیازمند تعامل وهمکاری با مردم وتمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی  بیان کرد: شهرداری در سایه تعامل با دستگاه‌ها ونهاد‌های اجرایی می‌تواند خدمات مطلوبتری به شهر وشهروندان ارائه دهد.

وی افزود:بسیاری از طرح‌ها وپروژه‌های عمران شهری در برخی مواقع به دلیل معارض متوقف شده که رفع معارض این طرح‌ها نیازمند تعامل دوسویه شهرداری با تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

صیدی افزود:این شهرداری آمادگی لازم برای تعامل وهمکاری با تمامی و نهاد‌ها از جمله ارتش رادارد وامیدواریم با همدلی وتعامل سازنده بتوانیم مشکلات هردو نهاد در راستای خدمات رسانی شایسته‌تر به شهروندان را فراهم نماییم.

وی بیان کرد:سال گذشته این شهرداری در راستای رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن بسیاری از مشکلات این تعاونی‌ها را رفع نمود وآمادگی لازم برای رفع مشکل تعونی مسکن ارتش را نیز دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان هم در این دیدار عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی در کمال صداقت می‌توانند بسیاری از مشکلات وبرنامه‌های خودرا با یکدیگر حل وفصل کنند.

امیر سعید اثنی عشری افزود:کارکنان ارتش به عنوان شهروند توقع دارند که از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.

وی گفت:با تعامل وبرگزاری جلسات مختلف می‌توان مشکلات بین اداری را رفع وقطعا مردم از هماهنگی وهمکاری دستگاه‌ها بهره خواهند گرفت.

انتهای پیام/م

شهرداری  نیازمند تعامل وهمکاری با مردم ودستگاه‌های اجرایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.