سلطانی‌فر: بسکتبال باید از مرز‌های آسیا فراتر برود/ هیئت مدیره پرسپولیس موضوع برانکو را دنبال می‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: به هر حال زمان آن رسیده که بسکتبال ما از مرز‌های آسیا فراتر برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: من به همراه صالحی امیری در نخستین روز تمرینات تیم ملی بسکتبال در سالن حضور یافتیم. این سومین صعود تیم ملی بسکتبال به مسابقات جام جهانی بعد از سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ است و آن‌ها در گروه سختی قرار گرفتند، اما با عزم و اراده‌ای که دارند به طور حتم در مسابقات گروهی نتایج خوبی می‌گیرند و از این مرحله صعود می‌کنند.

او ادامه داد: زمان آن رسیده که بسکتبال ما از مرز‌های آسیا فراتر برود و اکنون تیم ملی بسکتبال ترکیب خوبی از جوانان و با سابقه‌ها را دارد و به شخصه امیدوار هستم که در چین نتایج خوبی بگیرند.

سال گذشته تیم ملی فوتبال در روز تولدم برابر مراکش پیروز شد

 سلطانی فر درباره برگزاری جشن تولدش در سالن بسکتبال بیان کرد: بله امروز تولدم بود و غافلگیر شدم. فضای گرم و صمیمی بود و لطفی بود که جامعه بسکتبال به من داشت. اتفاقا سال گذشته هم همین موقع بازی تیم ملی فوتبال با تیم ملی مراکش در جام جهانی بود که با پیروزی تیم ملی کشورمان همراه شد.

با تیم گسترده ای در المپیک حاضر می‌شویم

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: امیدوارم همانند سال گذشته در مسابقات آسیایی، جام جهانی و جام ملت‌های آسیا که بعد از ۱۴ سال به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسیدیم و کارنامه خوبی ورزش کشورمان در میادین بین المللی داشت امسال هم شاهد درخشش ورزشکارانمان در مسابقات آسیایی و بین المللی باشیم. همچنین سایر رشته‌های ورزشی ما از جمله تکواندوکاران، کاراته کاران و ووشو کاران، کشتی گیران، شطرنج بازان، دوومیدانی کاران ما در مسابقات بین المللی درخشیدند و نتایج خوبی گرفتند و امیدوار هستیم این نتایج را امسال هم تکرار کنیم.  ورزشکاران ما امسال رویداد‌هایی که شرکت می‌کنند برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و سهیمه پارالمپیک توکیو هست. این مسابقات برایمان مهم است تا کسب سهمیه بیشتری داشته باشیم و با تیم گسترده‌ای در المپیک حضور یابیم.

امیدوارم والیبال جز صعود کنندگان به مرحله نهایی باشد 

او تصریح کرد: رشته ورزشی کاراته برای اولین بار است که در بازی‌های رسمی المپیک قرار گرفته است و همیشه می‌خواستیم در بین تیم‌های اول این رشته ورزشی در جهان باشیم و امیدوارم ۳ - ۴ سهمیه در کنار وزنه برداران، کشتی گیران، تکواندوکاران، دوومیدانی کاران، شمشیر بازان داشته باشیم و خیلی امیدوار هستم که در این دوره ورزشکاران ما بتوانند به سکو بروند و برای ورزش‌هایی همانند تیراندازی و قایقرانی هم امیدوار هستم که تک ستاره‌هایی داشته باشیم. برنامه ریزی خوبی در قالب ستاد عالی بازی‌ها با حضور صالحی امیری و همکارانشان در کمیته ملی المپیک داشتیم. این روز‌ها بحث قهرمانان والیبال را داریم که در مسابقات لیگ ملت‌ها درخشیدند و خوشبختانه از ۷ مسابقه، ۶ برد داشتیم و با باخت برزیل برابر صربستان در صدر جدول قرار گرفتیم. انشاالله روند پیروزی‌های والیبال  استمرار یابد و جز ۵ تیمی باشیم که به مرحله نهایی صعود می‌کنیم.

او درباره وضعیت استیضاحش، بیان کرد: خبرمنتفی شدن استیضاح من اعلام شد.

دستگاه‌های مربوطه پناهندگی کمانداران را پیگیری می‌کنند 

سلطانی فر درباره اینکه در زمان حضور شعبانی بهار ۲ ورزشکار تیرانداز به هلند و آمریکا رفتند و دیگر به کشور بازنگشتند، گفت: دستگاه‌های مربوطه این موضوع را پیگیری می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از وضعیت برانکو گفت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با همه توان این موضوع را دنبال می‌کند و انشاالله این مشکل را حل می‌کند و به امید خدا برانکو در پرسپولیس می‌ماند.


بیشتر بخوانید: تولد وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی بسکتبال +عکس


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.محمد.
۲۳:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
آقا بسکتبال از آسیا فراتر رفته.شما یکم به فوتبال برس.وقتش شده بازم مدیر عامل عوض کنی
آخرین اخبار