بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ خرداد ماه ۹۸

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی آمل گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی حین انجام ماموریت و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق کشف کردند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت در شهرستان و به منظور برقراری نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در اجرای این طرح خبرداد و افزود: متهمان تاکنون به ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: در این طرح از ۳۰ واحد صنفی بازدید شد که به ۸ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمپ شدند.

وی از توقیف ۲۵ خودرو و ۹ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: همچنین در اجرای این طرح ۳۲ نفر از محکومان کیفری و حقوقی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری ۷ معتاد متجاهر و ۲ خرده فروش مواد افیونی در اجرای این طرح، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر موفق به شناسایی یک قاچاقجی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در یک عملیات غافگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی با اشاره کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از منزل متهم، گفت: این عامل سودجوی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و در حکم صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار