معاون اقتصادی استاندار سمنان:

کشاورزان گندم خود را به قیمت مصوب تنظیم بازار اعلام کنند

عسگری گفت: امروز نیز بنا به هردلیل و مسائلی که در کشور وجود دارد، دولت قیمت بالایی را برای خرید گندم از کشاورزان قرار داده است.

کشاورزان گندم خود را به قیمت مصوب تنظیم بازار اعلام کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: به دلیل اختلاف قیمت گندم در داخل و خارج از کشور، بحث نظارت بر خرید و جلوگیری از خروج گندم، باید به صورت جدی انجام شود.

وی افزود: امروز نیز بنا به هردلیل و مسائلی که در کشور وجود دارد، دولت قیمت بالایی را برای خرید گندم از کشاورزان قرار داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان ادامه داد: دولت در تمام ایام در کنار ‌کشاورزان بوده و امروز نیز باید این اطمینان خاطر برای کشاورزان ایجاد شود که دولت در ادوار آینده پای کار خواهد بود و لازم است تا اعتماد سازی در بین کشاورزان نسبت به اقدامات دولت انجام گردد.

عسگری با بیان اینکه امروز نیاز است تا کشاورزان کمک حال مردم و دولتمردان باشند تاکید کرد:  تولید کنندگان گندم (کشاورزان) از حمایت های بسیار گسترده و متعددی برخوردار هستند و با توجه به این موضوعات و یارانه هایی که در امر تولید گندم در اختیار کشاورزان قرار گرفته است، نیاز است تا کشاورزان گندم خود را بهقیمت مصوب تنظیم بازار به دولت تحویل دهند.

وی در پایان ابراز داشت: لازم است تا سازمان جهاد کشاورزی نسبت به اخذ ریز گزارش مراکز خرید در سال گذشته و عملکرد کشاورزان در حوزه تولید گندم و میزان تحویل داده شده، اقدام‌ کند.

انتهای پیام / گ 

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان 

 

خبر در حال تکمیل....

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار