ساوه ۵ روستا تا گازرسانی کامل فاصله دارد

تنها ۵ روستا در ساوه از شبکه گازرسانی محروم هستند.

ساوه ۵  روستا تا گازرسانی کامل فاصله داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عملیات گازرسانی به روستای سنگک بخش نوبران شهرستان ساوه در مراسمی با حضور مسئولان و نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با گاز دار شدن تنها ۵ روستا در شهرستان ساوه، جشن برخورداری همه روستا‌ها از نعمت گاز را برگزار خواهیم کرد.

منصوری افزود: عملیات گاز رسانی به روستای سنگک با اختصاص یک میلیارد تومان به طول ۷ کیلومتر شبکه و اختصاص ۲۰۰ انشعاب گاز صورت خواهد پذیرفت.

وی اضافه کرد: امروز توانستیم مجوز گاز رسانی را خارج از این دستور بگیریم و الحمدالله با همت ریاست محترم اداره گاز شهرستان ساوه و مدیرکل محترم اداره گاز استان مرکزی و مسئولین، عملیات گازرسانی در مجموعه آغاز شده است.

پیمانکار هم مشخص شده و به زودی انشعابات رووستای سنگک وصل خواهد شد و اگر بتوانیم چند روستای باقیمانده را هم از نعمت گاز بهره‌مند کنیم انشالله میتوانیم جشن گز دار شدن تمام روستا‌ها را در شهرستان ساوه داشته باشیم.

نشست با اهالی چند روستای ساوه روستا از دیگر برنامه‌های نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام / ج

آغاز عملیات گازرسانی به روستای سنگک بخش نوبران شهرستان ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.