بهره برداری از ۷۰ درصد مدارس بازسازی شده کرمان در سال جدید

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: ۳۰مدرسه خشت و گلی در استان کرمان وجود دارد که در ۱۲ منطقه آموزشی استان قرار دارند.

بهره برداری از ۷۰ درصد مدارس بازسازی شده در استان کرمان در سال جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: ۳۰مدرسه خشت و گلی در استان کرمان وجود دارد که این ۳۰مدرسه از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در قالب برچیدن مدارس خشت و گلی استان کرمان معرفی شده اند.

واعظی نژاد گفت: کار بازسازی این پروژه‌ها از نیمه دوم سال ۹۷ آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا مهرماه سال ۹۸ حدود ۷۰ درصد این مدارس جهت بهره برداری تحویل آموزش و پرورش استان شود.

وی افزود: مدارس خشت و گلی در شهرستان‌های ریگان، ارزوئیه، اسفندقه، بافت، بردسیر، بم، رابر، راین، فهرج، کوهبنان، منوجان و نرماشیر قرار دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به شهرستان‌هایی که باید بازسازی در آن‌ها صورت گیرد، بیان داشت: در شهرستان ریگان ۳ پروژه و ۹ کلاس درس، ارزوئیه ۱پروژه و ۱ کلاس درس، اسفندقه ۲ پروژه و ۳ کلاس درس، بافت ۵پروژه و ۱۳ کلاس درس، بردسیر ۲ پروژه و ۱۲ کلاس درس، بم ۲ پروژه و ۲ کلاس درس، رابر ۴پروزه و ۹ کلاس درس، راین ۲پروژه و ۲ کلاس درس، فهرج ۳ پروزه و ۴ کلاس درس، کوهبنان ۳ پروژه و ۱۸ کلاس درس، منوجان۱ پروژه و ۱ کلاس درس، نرماشیر ۲ پروژه و ۶ کلاس درس باید مورد بازسازی قرار گیرند.

انتهای پیام /س

۳۰ مدرسه خشت و گلی در استان کرمان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار