رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ خواهان جنگ با ایران نیست

نانسی، پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: هیچ کس در آمریکا تمایلی برای جنگ ندارد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ خواهان جنگ با ایران نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌بی‌اس، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران بار دیگر تأکید کرد هیچ کس در آمریکا تمایلی به جنگ با ایران ندارد.

نانسی پلوسی پس از واکنش توییتری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به ساقط‌شدن پهپاد جاسوسی این کشور در حریم هوایی ایران اعلام کرد: «فکر نمی‌کنم رئیس‌جمهور (ترامپ) خواهان جنگ باشد، (در واقع) هیچ کس در آمریکا تمایل و انگیزه‌ای برای آغاز جنگ ندارد».

پلوسی همچنین افزود: واشنگتن نباید در قبال ایران بی پروا عمل کند.

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی در واکنش به ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا در حریم هوایی ایران، ادعا کرد: «ایران اشتباه بسیار بزرگی انجام داد!» 

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز پنج‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا پس از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه با انتقاد از خروج یک‌طرفه این کشور از برجام افزود: «ما با خروج از توافق هسته‌ای با ایران اعتبار خود را از دست دادیم، برای مقابله با ایران همکاری با متحدان بسیار مهم است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
پس چرا اينقدر تحريم ميكنين
آخرین اخبار