پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان لرستان

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن در لرستان گفت: تا کنون ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان لرستان پرداخت شد.

پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،رضا خواجه‌ای ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده لرستان اظهار داشت:در مجموع در جریان سیل اخیر ۳۰ هزار و ۶۰۰ واحد در لرستان آسیب دیدند.

وی افزود: در استان لرستان همه دستگاه‌ها برای بازسازی مناطق سیل زده پای کار هستند تا جایی که با اقدامات صورت گرفته بیش از ۶ هزار واحد به مرحله عقد قرارداد رسیده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن در لرستان گفت: برای کمک به سیل‌زدگان منتظر نماندیم و تا کنون ۵۲ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به حساب متقاضیان واریز شده است.

وی اضافه کرد: اولویت بازسازی را به مددجویان بهزیستی کمیته امداد قرار دادیم و لذا خود بهزیستی و کمیته امداد می‌توانند در این زمینه اطلاعات لازم را در اختیار قرار دهند.

خواجه‌ای یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل خاصی در روند بازسازی وجود ندارد و در حقیقت لرستان از سایر نقاط سیل‌زده کشور روند بهتری در بحث بازسازی دارد.

انتهای پیام/پ

بازسازی مددجویان بهزیستی کمیته امداد

برچسب ها: سیل ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.