حزب‌الله لبنان: درایت و شجاعت مقامات ایران موازنه قوا را تغییر داد

«حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان گفت درایت و شجاعتی که سران جمهوری اسلامی از خود نشان دادند، جهان را متعجب کرده و موازنه قوا را تغییر داده است.

حزب‌الله لبنان: درایت و شجاعت مقامات ایران موازنه قوا را تغییر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، «حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان درباره واکنش سران جمهوری اسلامی ایران به اقدامات خصمانه آمریکا اظهارنظر کرد.

بغدادی در یک هم‌اندیشی که در شهرک «انصار» از توابع «النبطیه» لبنان برگزار شد، تأکید کرد: درایت و شجاعتی که سران جمهوری اسلامی به ویژه آیت‌الله سید علی خامنه‌ای از خود نشان دادند، جهان را متعجب کرده و موازنه قوا را تغییر داده است.

این مسئول حزب الله همچنین گفت جمهوری اسلامی ایران در زمینه حل بحران‌های منطقه ابتکار عمل را در دست گرفته است.

بغدادی با اشاره به عدم موفقیت آمریکا در مسئله تحریم ایران، تصریح کرد مردم ایران در برابر این تجاوز غیرموجه مقاومت کردند؛ تجاوزی که با خروج از توافق هسته‌ای (برجام) آغاز شد و به تحریم همه‌جانبه ایران رسید.

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه عنوان کرد: «تنگنایی که آمریکایی‌ها و همپیمانانش در آن قرار گرفتند، تزلزل آنان را نشان داد و این مسئله پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا به دست نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدت گرفت».

بغدادی تاکید کرد ایران توانست به همه جهان نشان دهد آمریکا یک ببر کاغذی است که از عناصر قدرت خود برای تحقق اهداف نامشروع یا تجاوز به دیگران استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۵:۳۷ ۰۲ تير ۱۳۹۸
لبیک یا نصرالله
آخرین اخبار